Tidlig ultralyd etter spontanabort

mammaen20102012

Betatt av forumet
Noen som vet om man kan få tidlig ul (gratis) når man har spontanabortert  tidligere?
Klarer ikke roe meg ned og glede meg siden jeg er redd det skal gå gale igjen, er redd for smerten som kommer når man mister.. Både fysisk og psykisk...

hadde ma i begynnelsen av september, snakket med legen min om muligheten for tidlig ul ved evt. ny graviditet. Hun sa at de vurderte hvert enkelt tilfelle i forhold til hvor bekymret mor var. Så ja, jeg tror du kan få det. Orket ikke gå til legen ennå, så jeg har bestilt privat ul. Skal om et par uker. Lykke til :)

Jeg vet dessverre ikke noe om sånt, men håper virkelig at du får tidlig UL.
Det er jo ikke bra for deg å gå med sånne bekymringer.
Klem til deg.

eg har fått tidlig ul pga av akkurat det. Legen sa det var bedre å få det sjekka så jeg kunne roe meg ned, enn at jeg gikk rundt og var superstressa hele tiden..

Jeg får kun blodprøve om jeg ønsker det... 
Har snakket med legen..
Synes det er dårlig..

Gav han deg en god grunn til at du ikke fikk UL? Legen min sa at fra ett medisinsk ståpunkt så var det egentlig ikke nødvendig med UL fordi om det er noe galt, så kan de ikke gjøre noe allikevel. Men pga at jeg er så urolig så fikk jeg UL.. Så kan jeg evt slappe av når jeg har fått sjekka at alt er bra.

Man måtte ha tatt farlige medisiner, være syk osv om man skulle få det...
Friske mennesker kan miste mange ganger, men man gir ikke ul fordiom ....
:/

Ja det er kjempedårlig syns jeg.
Men når det gjelder KK er det ingen ting som forundrer meg.Er så glad jeg flytta fra Bergen før forrige fødsel.

Back
Topp