Som tittelen sier; Hoppende glad for å se en liten bønne med et blinkende hjerte! Målte til 6+5, som også er min beregning. Fin plommesekk ved siden av. Men da legen skulle undersøke resten av hulen (fostersekk…? Haha, vet ikke hva gestational sac er på norsk ) fant hun noe som tyder på en plommesekk til. Det var litt vanskelig da jeg har bakovervendt livmor. Hun mente det kanskje hadde vært to, men at det uansett ville gå bra med bønna. Skal på ny ultralyd om 2 uker.
Nå spinner jo tankene så klart! Kan det likevel være to der? Eller burde vi sett to hjerter slå i såfall? Det er jo veldig tidlig ennå. Noen som har erfart noe liknende? Forbereder meg på at det kun er en mageboer. Fikk ikke med bilde som viste den ekstra plommesekken. Dette var i offentlig regi, så det gikk kjapt.
Det blir spennende om to uker, selv om jeg er overlykkelig over den lille jeg har Ingen garantier så klart, men det lover jo godt.
Nå spinner jo tankene så klart! Kan det likevel være to der? Eller burde vi sett to hjerter slå i såfall? Det er jo veldig tidlig ennå. Noen som har erfart noe liknende? Forbereder meg på at det kun er en mageboer. Fikk ikke med bilde som viste den ekstra plommesekken. Dette var i offentlig regi, så det gikk kjapt.
Det blir spennende om to uker, selv om jeg er overlykkelig over den lille jeg har Ingen garantier så klart, men det lover jo godt.