Tidlig ultralyd bestilt!

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Har ringt og bestilt tidlig ultralyd i dag. Hos en annen gyn på samme kontor som han jeg har gått hos i mange år. Men han "min" har ikke ledig før 12.september.. og SÅ tålmodig er jeg ikke[8D]. (Er et spesialistsenter jeg går hos som alle kan få henvisning til og koster 200,- ca. for en tidl. ultralyd med helt nytt ul.apparat)
Har i 2 omganger fått hjelp til å bli gravid, derfor jeg har blitt fulgt opp før og etter der, og nå sånn helt på egenhånd blitt gravid[:D][:D] og vil rett og slett sjekke hvor mange det er og om hjertet slår. Når hjertet slår er det 98% sjangs eller no sånt for at alt går bra.

Dette ble mye bæbbel.. som det alltid blir fra meg når jeg skriver.. for hiiver ut orda i et lite ledig øyeblikk fra lille trultemor her som krever overvåking hele dagen[:-].

Glemte å skrive dato... 25.august kl 13.00

spennende med tidlig ul da, Det er ingenting som å få se den lille og se hjerte slå. håper jeg også kan få tidlig ul, Hadde det med førstemann og det var så beroligende,,, nå var det litt dramatiske omstendigheter i begynnelsen da så sikkert derfor jeg fikk i uke 8 og i uke 11..

så spennende, lykke til[:D][:D][:D]

Heldig [:)] jeg også har fått tidlig ul, men det er 1 mnd til enda da! 8 sept. dagen etter bursdagen min! så håper å kunne få verdens beste bursdagsgave! et bankende hjerte[:)]

Åå, så deilig! Blir nok en superfin opplevelse! Og sannelig var det ikke dyrt heller[:)] Fra når av kan man dra på tidlig UL for å ha "utbytte" av det?[:)]

Lykke til, gleder meg til oppdatering[:D]

ORIGINAL: JCF

Heldig [:)] jeg også har fått tidlig ul, men det er 1 mnd til enda da! 8 sept. dagen etter bursdagen min! så håper å kunne få verdens beste bursdagsgave! et bankende hjerte[:)]

jeg skal også ha den 8:)

Så deilig å vite at du skal ha Ul snart da! Når skal du ha det forresten?
Jeg selv skal ha 21 september, lenge til, men gleder meg veldig[:)]

ORIGINAL: Julia09

Åå, så deilig! Blir nok en superfin opplevelse! Og sannelig var det ikke dyrt heller[:)] Fra når av kan man dra på tidlig UL for å ha "utbytte" av det?[:)]

Fra og med uke 6 kan man se hjertet og få litt utbytte av det.
Var sist 6+2 og så endel. Men uke 13 ser man MYE. Da er babyen "ferdig".

ORIGINAL: ubeleilig

spennende med tidlig ul da, Det er ingenting som å få se den lille og se hjerte slå. håper jeg også kan få tidlig ul, Hadde det med førstemann og det var så beroligende,,, nå var det litt dramatiske omstendigheter i begynnelsen da så sikkert derfor jeg fikk i uke 8 og i uke 11..

Er alt i orden får man det normalt ikke. Fikk det andre svangerskap pga feilgått svangerskap gangen før.
Men er bare å bestille privat og betale selv.. så slipper man å ta en plass i køen fra de som virkelig trenger det. Men om det er no kluss får man time på sykehuset rimelig kjappt, det er min erfaring ihvertfall[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Julia09

Fra og med uke 6 kan man se hjertet og få litt utbytte av det.
Var sist 6+2 og så endel. Men uke 13 ser man MYE. Da er babyen "ferdig".

Tror jeg skal få en tidlig UL da jeg[:)] Elsker UL, føler meg så nært spiren da[:)]

Så spennnede! Vi skal den 6.9 på volvat :) Gleder oss stort!

Back
Topp