Tidlig ultralyd anbefalinger?

Elida

Glad i forumet
Novemberfnuggene 2023
Tenkte kanskje noen hadde noen gode erfaringer fra tidligere eller vet om noen gode steder for privat ultralyd rundt om i landet? [emoji4]

Hvilke områder tenker du på, da?

Dr. Martin Lundring på Jessheim er visst også veldig flink.

Hvis du søker han opp på nett så står det i et eller annet forum at han er Guds gave til kvinnen. [emoji23] jeg har gått til han de andre to gangene og bestilte time i dag til uke 12 ul. Han er utrolig dyktig.

Hvis du søker han opp på nett så står det i et eller annet forum at han er Guds gave til kvinnen. [emoji23] jeg har gått til han de andre to gangene og bestilte time i dag til uke 12 ul. Han er utrolig dyktig.

Haha, såpass:hilarious: Har ikke vært his han selv, men venninnen min gikk til han og hun var veldig fornøyd.

Jeg går hos han. Utrolig dyktig og får en til å slappe av. Nesten alle jeg kjenner har han som fast gynekolog. Var han jeg var hos sist på tidlig ultralyd, og skal til han denne gangen også.

Haha! [emoji23] jeg var hos han sist og skal dit igjen denne gangen [emoji4]

Jeg går til Aage Huseby på Oslo City legesenter. De har ikke beste kvaliteten på bilder, men Huseby er veldig hyggelig og gjør det verdt det. I tillegg er det åpent ganske lenge.

Back
Topp