Tidlig ultralyd 9+5

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Jeg har vært på tidlig ultralyd idag, 9+5, og der fikk vi se en liten, sprellende minibaby på 2,8 cm og som både hadde armer og bein! Helt utrolig hvor fort de blir små mennesker.

Spurte legen hvordan sannsynligheten var for at det ville gå bra nå, siden jeg har mistet så mange ganger tidligere, og han sa 100%! :) Han sa at han selvsagt ikke kunne garantere noe, men at når alt så helt riktig ut, størrelsen var riktig, babyen rørte på seg, hodet hadde riktig størrelse i forhold til kroppen, armene og beina var der, fostersekken og eggstokkene mine så fine ut og babyen ikke hadde noen hevelse i nakken, var det ingen grunn til å tro at det ikke skulle gå bra. Jeg er så ekstremt glad og lettet at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! :)

EEE18774-E333-4630-81F4-7B48B1952835.jpeg

Jeg har vært på tidlig ultralyd idag, 9+5, og der fikk vi se en liten, sprellende minibaby på 2,8 cm og som både hadde armer og bein! Helt utrolig hvor fort de blir små mennesker.

Spurte legen hvordan sannsynligheten var for at det ville gå bra nå, siden jeg har mistet så mange ganger tidligere, og han sa 100%! :) Han sa at han selvsagt ikke kunne garantere noe, men at når alt så helt riktig ut, størrelsen var riktig, babyen rørte på seg, hodet hadde riktig størrelse i forhold til kroppen, armene og beina var der, fostersekken og eggstokkene mine så fine ut og babyen ikke hadde noen hevelse i nakken, var det ingen grunn til å tro at det ikke skulle gå bra. Jeg er så ekstremt glad og lettet at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! :)

Vis vedlegget 252884

Så utrolig godt bilde :Heartred Og gode ord å ha med seg :)

Så utrolig godt bilde :Heartred Og gode ord å ha med seg :)

Ja, bildet ble utrolig bra! Ante ikke at de faktisk så omtrent helt ut som små mennesker så tidlig. :-) Jeg tror gynekologen jeg var hos nå er veldig dyktig. Var hos han rett før påske også og jeg fikk veldig tillit til han da også og syntes han var flink til å lete opp embryoet (som ikke var særlig lett 6+4). Han dyttet litt på magen idag for å få babyen til å flytte på seg og vendte og vred litt på ultralydstaven, og vips så ble bildene kjempebra. :-)

Ja, bildet ble utrolig bra! Ante ikke at de faktisk så omtrent helt ut som små mennesker så tidlig. :) Jeg tror gynekologen jeg var hos nå er veldig dyktig. Var hos han rett før påske også og jeg fikk veldig tillit til han da også og syntes han var flink til å lete opp embryoet (som ikke var særlig lett 6+4). Han dyttet litt på magen idag for å få babyen til å flytte på seg og vendte og vred litt på ultralydstaven, og vips så ble bildene kjempebra. :)

Helt herlig :) Godt med dyktig gynekolog. Viktig at man føler seg trygg og ivaretatt :)

Gratulerer! Helt fantastisk å få en sånn sikkerhet [emoji173]️ nydelig liten knert du har der [emoji5]

Så fantastisk[emoji173] Nydelig bilde av den lille[emoji178][emoji175][emoji173]

Back
Topp