Tidlig ultralyd 5+5

MomToBe❤️

Andre møte med forumet
Jeg har igår vært på tidlig UL for å sjekke at det var liv å ett hjerte som slår. Å det var det. Jeg har tidligere hatt 5 spontanaborter på rundt denne tiden. Jeg har ikke så mye symptomer, nesten ingen ømme bryster eller noe. Gynekologen sa heller ingenting annet enn at det var ett hjertet som slo så hørte vi hjertelyd. Ingenting om det ser bra ut eller om det ligger på riktig plass. Kan noen fortelle meg om dette ser greit ut? Er så fryktelig bekymret IMG_0600.jpeg
 
Kan ikke si så mye om plassering, men hvis det hadde lagt på feil sted ville du blitt henvist til sykehus. Exu skal avsluttes via sykehus og med oppfølging.
 
Er ikke helsepersonell, men synes den ser superfin ut. :Heartred Ligger tydelig der den skal inni i livmoren. Den lille ringen du ser på bildet er plommesekken :love017
 
Er ikke helsepersonell, men synes den ser superfin ut. :Heartred Ligger tydelig der den skal inni i livmoren. Den lille ringen du ser på bildet er plommesekken :love017
❤️❤️❤️ håper virkelig denne lille erten blir å sitte går på progesteronstøtte å hver dag er full av angst. Neste UL 16 oktober så enda en stund til.. håper vi når neste milepær ❤️
 
Her ble min beregnet til 5+5og jeg er 12+0 i dag.
I mitt forrige svangerskap hadde jeg ikke noen ømme bryster jeg heller, var bare trøtt og matlei :Heartred 66CD70ED-C9B5-4C47-A847-A1B40ACEFD72.jpeg
 
Back
Topp