Tidlig ultralyd 5+3

Ellis87

Forelsket i forumet
Nå har jeg også vært på tidlig ultralyd....
Det eneste de kunne se var at jeg var gravid men jeg har fått ny time 26 mai om to uker. Håper de ser noe mer da <3 jeg var hos legen på nytt igjen igår og tok en ny Hcg blodprøve og den var i underkant av 5000. Forje mandag var den på 478 så stigningen er som den skal :-) i tillegg har jeg symptomer som kvalme/halsbrann, mye trøtt, treg mage, og vekslende humør til de tusen!

Jeg så heller ikke hjerteaktivitet på ultralyd igår, var 6+0 (kan hende jeg er kortere på vei). Tok HCG måling idag, og den var på 11000. Spent på hva den er på fredag når jeg skal sjekke igjen! Er i overkant spennende å være gravid syns jeg (!) hadde aldri trodd det skulle være SÅ mye bekymringer, haha. Har aldri vært så paranoid for den minste lille ting noengang i mitt liv :p Huff!

Er utrolig rart hvor lite man ser så tidlig, men bare 6-7 uker senere så ser man en liten bebis med armer å bein som spreller rundt :) magisk å få være gravide altså ❤️

Ja det er utrulig spennende og fascinerende :-) <3 gleder meg til ny ultralyd og ikke minst til å få litt baby mage <3

Back
Topp