Tidlig ultralyd <3

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Da har jeg også vært på ultralyd, og sett et bittelite bankende hjerte :love017
Verdens beste følelse, fosteret var akkurat så stort som det skal være til at jeg er 7+4 i dag - nå er jeg så glad at jeg tror jeg kommer til å sprekke!!
Tilogmed kvalmen havnet litt i skyggen - så deilig :Heartbigred

Så deilig! :)

Så utrolig kjekt :) :)

Herlig. :)

Da har jeg også vært på ultralyd, og sett et bittelite bankende hjerte :love017
Verdens beste følelse, fosteret var akkurat så stort som det skal være til at jeg er 7+4 i dag - nå er jeg så glad at jeg tror jeg kommer til å sprekke!!
Tilogmed kvalmen havnet litt i skyggen - så deilig :Heartbigred
Yay underbart :D Grattis ;)
Hur "stor" var den ?:)

Så kjekt. Jeg og va på ultralyd idag ☺☺☺☺kjempe kjekt å se er bankende hjerte☺☺☺

Nästan dubbelt så stor som min fis :p å vi har samma termin .
Nu får h*n ta å växa lite :p
Haha, h*n henter det nok kjapt inn igjen :D Men på sykehuset i dag sa de både at jeg er 7+4, som jo stemmer og at termin da blir 5.mars :confused: Trodde jeg hadde tidligere, men spiller vel egentlig ingen rolle - blir hvertfall ikke klok på hvordan termin beregnes :eek:

Så kjekt. Jeg og va på ultralyd idag ☺☺☺☺kjempe kjekt å se er bankende hjerte☺☺☺
Åå, gratulerer - det var en superfin start på helgen :happy119 Utrolig lettelse å se at det var noen der inne :-)

Haha, h*n henter det nok kjapt inn igjen :D Men på sykehuset i dag sa de både at jeg er 7+4, som jo stemmer og at termin da blir 5.mars :confused: Trodde jeg hadde tidligere, men spiller vel egentlig ingen rolle - blir hvertfall ikke klok på hvordan termin beregnes :eek:
Nej jag blir inte klokare jag heller :p

Back
Topp