Tidlig ultralyd ❤️

IVFdrømmen

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Da har jeg fått time til TU, torsdag 8. oktober :happy093
Gleder meg veeldig allerede. Noen andre fått time?
 
Så gøy! Vi kommer til å bestille privat :) Rundt uke 8 (hadde god erfaring med det sist på det tidspunktet) :happy:
 
Så spennende :D Vi tenkte ikke å ha før i uke 11-14. Er det noe jeg kan bestille allerede nå? :)
 
Har faktisk ein avtalt ultralyd når eg er 8 veker på vei, skal sjekke om det går bra med livmor etter fødsel i veke 18! Trur det går bra for å sei de sånn ;)
 
Klarte ikke holde meg... :shy: Bestilte TUL hos privat klinikk 7+0.

Er så spent! Hadde noe som kaanskje kunne vært dobbel implantasjonsdip når jeg tempet, har gått på letrozol og det er en del tvillinger i familien. Så her løper jo fantasien løpsk, kanskje kan det være to små..? :nailbiting:
 
Klarte ikke holde meg... :shy: Bestilte TUL hos privat klinikk 7+0.

Er så spent! Hadde noe som kaanskje kunne vært dobbel implantasjonsdip når jeg tempet, har gått på letrozol og det er en del tvillinger i familien. Så her løper jo fantasien løpsk, kanskje kan det være to små..? :nailbiting:
Åå, spennende!!!
 
Jeg håper å få henvisning ganske tidlig på grunn av at jeg vil utelukke EXU. I tillegg har jeg bestilt privat TUL i uke 13+1 - organrettet ultralyd. Har erfart at det er den beste tiden å ta det på! :)
 
Jeg tør ikke bestille tidlig ultralyd enda, jeg :shy: føler jeg må se litt an om det går bra eller ikke!
 
Vi skulle egentlig vente til uke 13, men klarte ikke å dy meg og bestilte en til jeg er 7+2 i dag:shy::p
 
Har bestilt tidlig ultralyd når jeg er 8+1. Vil liksom få en bekreftelse at det er liv:)
 
Jeg tør ikke bestille tidlig ultralyd enda, jeg :shy: føler jeg må se litt an om det går bra eller ikke!
Føler det samme, men samtidig er det ventetid hos de jeg vil til, så jeg ga beskjed om at det er tidlig og at jeg eventuelt må avbestille hvis det ikke går veien ❤️
 
Får alle tidlig ultralyd nå? (Har det vært noen lovendringer de siste årene)? :hilarious: Vet det var snakket om på Stortinget, men klarer ikke helt å finne ut hvordan det ble i praksis :p
 
Back
Topp