tidlig ultarlyd

LilleSpira

Glad i forumet
Var til legen idag (med noe annet enn at jeg er gravid, men nevnte det og)

og han trodde at jeg mest sannsynlig er lenger på vei enn det jeg har trodd, så skal kanskje på tidlig ultralyd.
Skal ned igjen imorgen på første svangerskapskontroll. Legen tror jeg er 11 uker på vei, ikke 6 uker..blir spennende å se.[:)]

men ultralyd må jeg vel på sykehuset for å få gjort?

Oi.. kanskje 11 uker?? nesten dobbelt av nå jo. Kanskje greit med UL for å finne ut av det da.. hehe

Noen leger har jo mulighet å ta ul hvis de har det, men ellers må en nok på sykehuset for å se der. Sykehus har vel også litt nyere ul en de fleste leger.. vet ikke helt jeg. Min lege har ikke ul, så.. hehe

så spennende da[:D] jeg var på ultralyd tidlig med snuppa og det var en herlig følelse å se et bankende hjerte.

Oj, tenk om du virkelig er 11 uker på vei da[;)] det vil jeg plutselig være også...
Det er noen gynekologer som har UL apparat på sine kontor, ihvertfall her jeg bor, så da slipper man å dra inn på sykehuset.

Selv skal jeg til ny UL 12.aug

Masse lykke til da, og tvi tvi[;)]

oj så spennende[:D][:D]

får jeg spørre om hvorfor han tror du er så langt på vei??

ingenting må være bedre enn å bli satt fram[;)]

Oida! [:)] Det kan bli spennende! Lykke til [:)][:)] 

ORIGINAL: kobberø

oj så spennende[:D][:D]

får jeg spørre om hvorfor han tror du er så langt på vei??

ingenting må være bedre enn å bli satt fram[;)]

han tror det fordi mensen pleier alltid å komme til riktig tid hos meg, har syklus på 28 dager, og frem til mensen jeg hadde 18.mai fulgte jeg den syklusen. Men mensen som kom i juni kom etter 35 dager, i tillegg varte den bare i 2-3 dager og var ulik vanlig mens i farge og mengd.
Så han tror det bare var en tidlig blødning i svangeskapet. Sånn at siste mens blir da 18.mai, og ikke 21.juni som jeg har gått utifra.

jeg tok en test da mensen skulle komt dersom den hadde komt til vanlig tid i juni, og den var negativ, så jeg tenkte ikke så mye på det..for det kom jo blødning noen dager senere.

Nå når mensen skulle kommet i juli tok jeg test litt før mensen skulle komt, og den ble positiv og kjempesterk med en gang.

Så jeg aner egentlig ikke.. så det blir spennende[:)]

hadde jo vert gøy å plutselig vere 11 uker på vei. Bare 1 uke til jeg kan fortelle det da[8D]
men tør ikke håpe for mye på det da..selv tror jeg mest at 6 uker er riktig.

Back
Topp