Tidlig ul

ninni 1

Forelsket i forumet
Synes jeg leser om mange her inne som skal ha tidlig ul. Mange forskjellige grunner til det selvfølgelig, men er bare litt nysgjerrig på om det er mange av mai-jentene som velger/får det, eller om de fleste må vente til den ordinære i uke 18. [;)]

Jeg får det fordi jeg har hatt 6 spontanborter..
Så jeg får det på sykehuset, men skal i tilegg også bestille privat rundt uke 12 tenker jeg, får litt mer ut av den private UL enn på ett stresset sykehus[:)]

Venter til den ordinære, jeg...

Jeg får flere ul fordi vi er utredet for barnløshet, og fordi jeg går på medisiner vil legen følge meg opp. Så jeg har hatt en og skal ha en om 9 dager. Så får vi se om hvor mange flere det blir.

Jeg får tidlig ul på grunn av at detet er en fryseforsøk spire, å så fikk vi enda tidligere nå på grunn av blødninger.

Får tidleg u.l. pga dette er prøverør (fryse/søskenforsøk)

Får UL hver gang jeg er hos jordmor, jeg... Ingen spesiell grunn til det, er bare en rutine hun har...[:)] Synes ihvertfall det er helt topp !![:D]

Jeg får tidlig ul fordi jeg har diagnose habituell abort og tar mange "medisiner" i  dette svangerskapet for å forhindre å miste fler...  Så jeg skal til min 4. ul uke 8+6. Jeg går til en overlege på sykehuset.

Back
Topp