Tidlig ul?

Siv27

Forelsket i forumet
Hei![:)]

Er det noen av dere som har mistet en spire før, som kommer til å be om en tidlig ul??
Har vært inne på tanken om jeg skal gjøre det.. For å berolige med selv litt, etter sa`n jeg hadde i februar...

Har ikkje mistet før men skal ordna meg tidlig ul sjølv[:)] Mest med tanke på ein evt MA... Dette er første gang eg er gravid[:)][:)]

Japp mista 11+3 sist,å da hadd den vært død siden uke 6.. Så ska ha en tidli UL i uke 8-9 om æ så måå betal sjøl..
Får æ heller ha utskrapning,enn at d bli sånn som sist.. va grusomt!

jeg skal ha tidlig ul...
ble gravid med pergo, og hadde egentlig time hos gyn i slutten av juni om det ikke hadde klaffet..

men det gjorde det, og da jeg ringte for å fortelle det så ville han at jeg skulle komme på
sjekk for å se at alt var i orden..  fikk tidligere time, og sier ikke nei til det... [:D]

Har vært inne på tanken selv, får jeg ikke tidlig ul, så vil jeg betale for det selv:)

Får ta å ringe til legen på mandag:)

Er jo livredd hver gang jeg er på do, redd for å tørke blod.. Men får prøve å tenke positivt:) Denne gangen skal spire sitte!!!=)

Ja samma her,d må jo gå bra en gang,å da sir vi at d går bra herre gangen=D

jeg skal ha tidlig ul ja [:)] har hatt en sa før og legen sa han ville sende meg til tidlig ul for å sjekke at alt var som det skulle [:)]
hadde tidlig ul sist for å sjekke pga brunt utflod og da var det en sa..

så jeg gleder meg til jeg har kommet til uke 7 for da kan man se hjerte også [:)][:)][:)]
sist betalte jeg for det selv men nå blir jeg sendt til sykehuset av legen, sist var det privat [:)]

Jepp, denna gangen skal det gå bra oss alle:)

Ca ei uke igjen til du skal på ul da, tOmmelise..:) Blir spennende=)

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg hadde også en time allerede bestilt, den 18 juni, da skulle vi inn til forhåndssamtale om prøverør! Nå slipper vi det, så kan jeg heller bruke timen til en UL for å se om alt er som det skal. Veldig spent på om fosteret sitter i den riktige livmorveggen eller om det har festet seg på den ekstra skilleveggen jeg har igjen - i så tilfelle kan det ikke overleve. Men jeg lever i god tro til det motsatte er bevist![:)]

Blir spennende da:) Og så bra dere klarte dere uten hjelp:)
Har vi termin likt, ut ifra menssyklusen? Ser vi er like langt på vei:) 13. februar her[:)]

Jeg skal ha tidlig UL Men er medisinsk årsak til det da. Har hatt en egglederbetennelse en gang som har ført til en rift i ene egglederen, så må utelukka at egget har festet seg der. Om det har gjort det må det fjernes, mne DET skjer jo ikke!!![:D][:D][:D]

Dette er førstegangs graviditet for meg, og jeg er litt engstelig for å miste, men prøver å holde meg positiv. Tenkte i utgangspunktet at jeg ikke skulle ha tidlig ul eller noen kontroller utenom de vanlige.
Hvor mye koster det for ul hvis en skal ta det privat? 8-900? De vil vel ikke ta tidlig ul hos lege/jordmor uten at det kan være noe galt?

Jeg skal snakke med legen min om å få tidlig UL ja. Har mistet en del ganger, så er livredd for at det skal skje denne gangen også. Så håper å få UL så fort som det er mulig i grunn :)

Jeg skal på tidlig UL den 19. Har tatt 8 graviditetstester, men klarer ikke slå meg til ro med det.. Må få en endelig bekreftelse

jeg skal på tidlig ul 6.juli - er da 10 uker[:)] kunne nok ha kommet før - men synes det er gøy å kunne se litt når jeg først skal[:)] og er jo bare en mnd igjen til da[:)]

Jeg skal til legen i uke 8 (om 3 uker ca) og da skal jeg høre om UL for å sjekke hvor langt jeg er på vei. Fikk det sist gang også. Får jeg det ikke betaler jeg selv hos privat GYN.[8D]

eg ska til legen på fredag, håper å få tidli ul da eg hadde en del komplikasjoner sist svangerskap..
ellers så betaler eg det sjøl, då roer eg meg nok mer ned[:D][:D][:D]

tidlig ul her oxo pga SA og Pergo..

ORIGINAL: girl24

Jepp, denna gangen skal det gå bra oss alle:)

Ca ei uke igjen til du skal på ul da, tOmmelise..:) Blir spennende=)

ja jeg har 2 tickere for jeg tror egentlig at den som sier 5+5 er riktig =) men det er bare snakk om 2 dager så jeg skal snart bestille ul ja [:)] gleder meg sånn og gleder meg masse til alle sammen her får vært på ul og vi får se biiiilder [:)][:)][:)]

når skal du ta da?? [:)] er så spennende syns jeg =))))

Back
Topp