tidlig ul?

VilSåGjerne

Forumet er livet
vi som har gått igjennom prøverør og blir gravide,får vi tidlig ul?for å evt se kormange det kanvære inni der?eller bare for å sjekke om alt ser bra ut?

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Jepp, det får du [;)] For å sjekke om det er evt 1 eller 2 og for å kanskje prøve å få deg til å slappe av [8D] Er med i prisen til Hausken hvertfall [:)]

sist da vi skulle sjekke eggene på ul her hjemme så måtte vi betale sjøl, vi nevte ingenting for klinikken siden det bar var snakk om 280kr.......

ORIGINAL: VilSåGjerne

Jepp, det får du [;)] For å sjekke om det er evt 1 eller 2 og for å kanskje prøve å få deg til å slappe av [8D] Er med i prisen til Hausken hvertfall [:)]

sist da vi skulle sjekke eggene på ul her hjemme så måtte vi betale sjøl, vi nevte ingenting for klinikken siden det bar var snakk om 280kr.......

Hmm... Vi betalte ikke noe. Hausken og gynokologen sa det var med i prisen. Vi har jo betalt nok, så glad noe er gratis nå [:D] Visst du er heldig og blir gravid og skal på UL, så ville jeg ha snakket med Hausken ang det og evt gynokologen, for tror ikke du skal betale noe.

brukt penger ja[:)] vi er kommet opp i 62000 og noe uten bensin og "lommepenger" så om eg får det gratis hadde det vært fint[:D][:D][:D]

Fikk ul på sykehuset her i byen, ble litt langt å dra til Tromsø hvor vi fikk behandlingen. Betalte vanlig egenandel, som man pleier å betale for andre ting. Vilsågjerne har dere betalt 62000!!!! Er det så dyrt å ta det privat? Jøye meg, det var masse penger. Har ikke fått det med meg, men er det en grunn for at dere ikke gikk til offentlig behandling? Vet at det koster om man drar utenlands, men....

tidlig ul rundt uke 7..for å bekrefte graviditeten..og se at alt står bra til.

jeg tok ene ul her i prosessen, på lokalsykehuset....betalte 280 i egenandel..fikk den andre "gratis" på kk...men går vel med i de 1500 jeg fikk rekning på idag..

ORIGINAL: Apple

62000?!! [&:] Kjøpte dere pakke med tre forsøk eller??

44000 for tre forsøk tok vi[:)] tilfelle rottefelle.
så litt over 15000 i medisiner
1000 i forsamtale(den var ikke regnest med vist[&:])
hotell
ferge og tunell alle de gangene vi har vært i haugesund.
ul som kostet 280(klinikken skulle egentlig ha dekket det)
så då e vi i over 63 000 kr[&:][:)]

godt banken har penger

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Fikk ul på sykehuset her i byen, ble litt langt å dra til Tromsø hvor vi fikk behandlingen. Betalte vanlig egenandel, som man pleier å betale for andre ting. Vilsågjerne har dere betalt 62000!!!! Er det så dyrt å ta det privat? Jøye meg, det var masse penger. Har ikke fått det med meg, men er det en grunn for at dere ikke gikk til offentlig behandling? Vet at det koster om man drar utenlands, men....

vi tok det privat siden min gyn e så ufattelig treig, vi orket ikke å drøye ut tiden mere.

på Hausken klinikken koster ett forsøk 22000 og pakketilbud på tre koster 44000. så ta tre betal for to[:D]

Back
Topp