VilSåGjerne
Forumet er livet
vi som har gått igjennom prøverør og blir gravide,får vi tidlig ul?for å evt se kormange det kanvære inni der?eller bare for å sjekke om alt ser bra ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~ Babysyk ~
Jepp, det får du [;)] For å sjekke om det er evt 1 eller 2 og for å kanskje prøve å få deg til å slappe av [8D] Er med i prisen til Hausken hvertfall [:)]
ORIGINAL: VilSåGjerne
Jepp, det får du [;)] For å sjekke om det er evt 1 eller 2 og for å kanskje prøve å få deg til å slappe av [8D] Er med i prisen til Hausken hvertfall [:)]
sist da vi skulle sjekke eggene på ul her hjemme så måtte vi betale sjøl, vi nevte ingenting for klinikken siden det bar var snakk om 280kr.......
Hmm... Vi betalte ikke noe. Hausken og gynokologen sa det var med i prisen. Vi har jo betalt nok, så glad noe er gratis nå [:D] Visst du er heldig og blir gravid og skal på UL, så ville jeg ha snakket med Hausken ang det og evt gynokologen, for tror ikke du skal betale noe.
ORIGINAL: Apple
62000?!! [&:] Kjøpte dere pakke med tre forsøk eller??
ORIGINAL: Prinsessa i tårnet
Fikk ul på sykehuset her i byen, ble litt langt å dra til Tromsø hvor vi fikk behandlingen. Betalte vanlig egenandel, som man pleier å betale for andre ting. Vilsågjerne har dere betalt 62000!!!! Er det så dyrt å ta det privat? Jøye meg, det var masse penger. Har ikke fått det med meg, men er det en grunn for at dere ikke gikk til offentlig behandling? Vet at det koster om man drar utenlands, men....