Tidlig ul

nosse

Andre møte med forumet
Skal dere på det? Jeg har bestilt privat til uke 7. føler meg ikke gravid siden jeg har null symptomer, dette er nervepirrende .

Jeg skal også bestille til uke 7. Er 4+6 i dag, og ømheten i brystene har avtatt. Hvor langt er du på vei, nosse?

Jupp, men redd den er litt tidlig. Men har lyst å bekrefte at det er anlegg, ligger riktig plass og evt. antall før vi ska til svigers den helgen(som kommer til å skjønne tegningen uansett).

IVF her også, har fått time når jeg er 8+1. Men skal til fastlegen 6+3 så mulig han tar en ultralyd da, om han ikke tenker at det er for tidlig

Skal til legen for å få henvisning til ultralyd på sykehuset som er mellom uke 11-14 :cat:
Planen er å ikke gå på noe før, men får se om jeg klarer å la være :hilarious:

Jeg skal også bestille til uke 7. Er 4+6 i dag, og ømheten i brystene har avtatt. Hvor langt er du på vei, nosse?
Jeg er 5+1 i dag, synes dagene går så sykt sakte. Skulle ønske jeg hadde noe symptomer, men alt inni meg sier at jeg bærer et barn men jeg vil ha det bekreftet.

Jeg har fått godkjent tul (grunnet 2 SA siden april)på sykehuset i november, da vil jeg vere rundt 13uker. Men tror jeg skal bestille en i uke 7 privat også. Føler dagene går veeeldig treigt, har så lyst å vite at alt står bra til med den lille. Men føler meg heldigvis veldig annerledes enn ved de to andre svangerskapene da jeg har mer symptomer og strekene på graviditetstestene er mye sterkere ved dette svangerskapet❤️

Jeg ble henvist til fertilitetsklinikken noen dager før jeg fikk positiv test, så jeg ringte de i panikk og får nå ul 10.10 som da blir i uke 7 eller 8 :hilarious: :angelic:

Får tul i uke 7 pga IVF:-) skal å høre om æ kan få henvisning til en ny i uke 12-13 sia di e starta me d:-)

IVF her også, har fått time når jeg er 8+1. Men skal til fastlegen 6+3 så mulig han tar en ultralyd da, om han ikke tenker at det er for tidlig
Akkurat samme her! Fått ul inuke 6 hos fastmegen min og får en i ca uke 7 pga ivf.. hadde en exu i uke 7 så vil sjekke at det er på riktig plass før det…

Skulle gjærne hadd en tul neste uke da er jeg godt inn i uke 6. Men må bare holde ut og vente til offentlig tul mellom 11 og 13 et sted.

Hvor langt på vei skal man være før man bør til lege/jordmor? Har lest så mye forskjellig, og snakka med fastlegekontoret i dag, og de sa første time rundt uke 12, og syntes det hørtes ufattelig lenge til!

Hvor langt på vei skal man være før man bør til lege/jordmor? Har lest så mye forskjellig, og snakka med fastlegekontoret i dag, og de sa første time rundt uke 12, og syntes det hørtes ufattelig lenge til!
Det er ofte vanlig at en ikke får første svangerskapstimen før rundt uke 12. Var iallefall det i 2017/18 og 2020 i Trondheim. For det er da en tar noen blodprøver og diverse. Ringte jordmortjenesten i dag for time, fikk ikke time der før godt ut i november. Og da er jeg passert uke 12/13. Og akt for seint å bestille tul da. Så jeg måtte ringe fastlegen for å bestille tul i det offentlige. Den er rundt uke 11-13. Så fikk time til fastlegen 13. Oktober for henvisning.

Back
Topp