Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+1 i dag, synes dagene går så sykt sakte. Skulle ønske jeg hadde noe symptomer, men alt inni meg sier at jeg bærer et barn men jeg vil ha det bekreftet.Jeg skal også bestille til uke 7. Er 4+6 i dag, og ømheten i brystene har avtatt. Hvor langt er du på vei, nosse?

Akkurat samme her! Fått ul inuke 6 hos fastmegen min og får en i ca uke 7 pga ivf.. hadde en exu i uke 7 så vil sjekke at det er på riktig plass før det…IVF her også, har fått time når jeg er 8+1. Men skal til fastlegen 6+3 så mulig han tar en ultralyd da, om han ikke tenker at det er for tidlig
Det er ofte vanlig at en ikke får første svangerskapstimen før rundt uke 12. Var iallefall det i 2017/18 og 2020 i Trondheim. For det er da en tar noen blodprøver og diverse. Ringte jordmortjenesten i dag for time, fikk ikke time der før godt ut i november. Og da er jeg passert uke 12/13. Og akt for seint å bestille tul da. Så jeg måtte ringe fastlegen for å bestille tul i det offentlige. Den er rundt uke 11-13. Så fikk time til fastlegen 13. Oktober for henvisning.Hvor langt på vei skal man være før man bør til lege/jordmor? Har lest så mye forskjellig, og snakka med fastlegekontoret i dag, og de sa første time rundt uke 12, og syntes det hørtes ufattelig lenge til!