Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk ganske fort å få timen, men når henvisningen sendes så sent så kan det jo være at det ikke fins noen ledige timer? Jeg ville prøvd å få legen til å sende henvisning før timen.Hei,
Noen som vet hvor lang tid det tar fra legen sender henvisning til tidlig ul til man får timen? Jeg skal til legen 5 august, er da 11+1 og håper jeg kan få nipt ul så fort som mulig men lurer på hvor lang tid det har gått hos dere?
Jeg var hos FL i uke 7+4 og fikk da time på sykehuset til TIL/nipt dagen etter (altså ble tildelt time dagen etter, fikk time i uke 12+5). Du kan ikke få time hos legen før uke 11+1 da?Hei,
Noen som vet hvor lang tid det tar fra legen sender henvisning til tidlig ul til man får timen? Jeg skal til legen 5 august, er da 11+1 og håper jeg kan få nipt ul så fort som mulig men lurer på hvor lang tid det har gått hos dere?
Så at du også hørte til kalnes. Fastlegen min mente at alle skulle få tidlig ultralyd nå, så sendte henvisning. Ble ringt opp av sykehuset(egentlig bare fordi de ikke hadde all informasjon) og de sa de kun tilbyr til de som er over 35 eller har en spesiell grunn. Så de behandlet den henvisningen som en henvisning til oul. Står vurdert på Helse-Norge og at jeg venter timeLegen min sendte henvisning for over to uker siden, ikke fått noe svar enda. Står på helsenorge at henvisningen er behandlet, men ingenting mer. Så jeg venter i spenning på om det må bli privat eller om jeg får offentlig TUL
Okei, kjekt å vite. Kanskje jeg bare skal bestille en privat TUL daSå at du også hørte til kalnes. Fastlegen min mente at alle skulle få tidlig ultralyd nå, så sendte henvisning. Ble ringt opp av sykehuset(egentlig bare fordi de ikke hadde all informasjon) og de sa de kun tilbyr til de som er over 35 eller har en spesiell grunn. Så de behandlet den henvisningen som en henvisning til oul. Står vurdert på Helse-Norge og at jeg venter time
Sniker! Jeg var hos lege som sendte henvisning på mandag, og fikk brev fra fødepol i dag med time til tul om ca 2 ukerHei,
Ikke hvis du føder når alle andre også skal føde De nevnte kl 10 på morran at gutten min var litt gul i huden, klokken 21 kom de å målte gulsot .. så ingen mellom 10-21Okei, kjekt å vite. Kanskje jeg bare skal bestille en privat TUL da
Ser du er førstegangs, så må bare si at du kan glede deg til å føde på Kalnes. De er helt fantastiske der, du slipper å dele rom med noen og partner får være med hele veien Og så har de både lystgass og badekar, ikke alle som har det