Tidlig UL

Da har jeg også endelig fått snakket med dem som setter opp time for jordmortime.
Fikk time 26.4 da er jeg ca 8+3 så det blir spennende å se om jeg har rett å at ting er bra med den lille :love7
Lenge til men bare å finne andre ting å drive med i mellomtiden :wav
Spennende :) jeg har snakka med jordmor,ønska samme som jeg hadde sist. Men har ikke avtalt time. Hun sa bare at jeg kunne komme med ønsket dato. Så sitter å tenke på hvilken dato jeg skal ta :hilarious:

Er det noen som har erfaring med TUL tidligere enn 7 uker? Får man sett om det er liv?

jeg har fått time onsdag etter påske når jeg er 7+2, men vurderer å gå privat før påske fordi jeg ikke får slått meg til ro før jeg vet om alt ser greit ut (ja, vet det ikke er noe garanti uansett) men vil da kun være rundt 6+ 2.

Er det vits?
Tenkte å gå privat i uke 6 eller 7 jeg :playful:

Se denne videoen:
https://www.babyverden.no/?p=89659

Er det noen som har erfaring med TUL tidligere enn 7 uker? Får man sett om det er liv?

jeg har fått time onsdag etter påske når jeg er 7+2, men vurderer å gå privat før påske fordi jeg ikke får slått meg til ro før jeg vet om alt ser greit ut (ja, vet det ikke er noe garanti uansett) men vil da kun være rundt 6+ 2.

Er det vits?
Lurer på akkurat det samme!

Er det vits?
Jeg var 6+5 forje svangerskap. Da satte de meg tilbake 2 dager til 6+3. Fikk sett en liten klump og hørt hjerterytme.
Ble satt fram igjen de 2 dagene på ordinær ul:hilarious:

Jeg var 6+5 forje svangerskap. Da satte de meg tilbake 2 dager til 6+3. Fikk sett en liten klump og hørt hjerterytme.
Ble satt fram igjen de 2 dagene på ordinær ul:hilarious:
Ja så da er det mulig å se/høre hjertet allerede! Arh..vet ikke om jeg skal gidde å bruke 1000 kr på UL bare 1 uke før jeg skal på gratis UL :banghead:er jo litt tullete :hilarious:

Jeg skal på tidlig ultralyd 02.05, er vel mellom uke 8-9 jeg bare trenger å se hvordan det står til (helst før jeg driver meg selv til vannvidd haha)

Ja så da er det mulig å se/høre hjertet allerede! Arh..vet ikke om jeg skal gidde å bruke 1000 kr på UL bare 1 uke før jeg skal på gratis UL :banghead:er jo litt tullete :hilarious:
Problemet er at hvis egget har brukt litt tid på å feste seg kan det hende at de ikke ser noe, og dermed skaper mer bekymring hos deg :Heartred

Problemet er at hvis egget har brukt litt tid på å feste seg kan det hende at de ikke ser noe, og dermed skaper mer bekymring hos deg :Heartred
Ja, det er sant. Tenker at det kanskje er best å være uviten i påsken hvis det er noe galt også, siden vi skal være med hele familien.

Her får alle tilbud om tidlig ultralyd (11+0-13+6), så det skal jeg på. Litt usikker på om jordmor tenkte at jeg må en tidligere også for å finne ut hvor langt jeg er på veg. Men om dette ikke hadde vært et tilbud hadde jeg kjørt på privat :)

Noen som vet hvor tidlig man kan få TUL i Oslo? Skal til fastlegen denne uken, men hun er vikar og kan ikke så mye om dette. Må møte opp forberedt.

Back
Topp