Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ivf her også, ul neste uke til meg 5+5 ca pga et forskningsprosjekt. Grugleder meg også pga siste svangerskap endte i en exu. Hååååper å få se at det er på riktig plass og kanskje et dunkende hjerte, men det er jo veldig tidlig så har ikke store forhåpninger. Jeg ønsker tidlig ul for å roe nervene og kunne glede seg over graviditetenSiden vi har gått gjennom ivf skal vi inn på ultralyd 20.04. Litt senere enn de pleier, p.g.a. påske. Jeg kjenner at jeg både gleder meg og gruer meg.
Ønsker dere TUL? Når?
Jeg er alltid så imponert over de som venter med første ul til ordinær ul.
Siden vi har gått gjennom ivf skal vi inn på ultralyd 20.04. Litt senere enn de pleier, p.g.a. påske. Jeg kjenner at jeg både gleder meg og gruer meg.
Ønsker dere TUL? Når?
Jeg er alltid så imponert over de som venter med første ul til ordinær ul.

Så enig, da er man sterkHåper på å få i uke 7. Forstår heller ikke de som klarer å vente til OUL![]()
Det føles sååå lenge i starten. Det er så rart. Når man er i uke 30-og-noe så er det mer sånn "jøss, hvor ble ukene av", men fram til uke 16 synes jeg det snegler seg fram..Da har jeg fått time 20.04 i uke 7sååå lenge å vente
![]()
Da har jeg fått time 20.04 i uke 7sååå lenge å vente
![]()
Leeenge til med andre ord