Tidlig UL

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Siden vi har gått gjennom ivf skal vi inn på ultralyd 20.04. Litt senere enn de pleier, p.g.a. påske. Jeg kjenner at jeg både gleder meg og gruer meg.

Ønsker dere TUL? Når?

Jeg er alltid så imponert over de som venter med første ul til ordinær ul.

Siden vi har gått gjennom ivf skal vi inn på ultralyd 20.04. Litt senere enn de pleier, p.g.a. påske. Jeg kjenner at jeg både gleder meg og gruer meg.

Ønsker dere TUL? Når?

Ivf her også, ul neste uke til meg 5+5 ca pga et forskningsprosjekt. Grugleder meg også pga siste svangerskap endte i en exu. Hååååper å få se at det er på riktig plass og kanskje et dunkende hjerte, men det er jo veldig tidlig så har ikke store forhåpninger. Jeg ønsker tidlig ul for å roe nervene og kunne glede seg over graviditeten

Ønsker dere TUL? Når?

Klarer ikkje å vente. Her bestiller eg privat ul i veke 9 dersom alt går fint til den tid:)

I uke 8 her:) Egentlig skulle vi ha i uke 7, men det er påskeuka og da holder klinikken stengt. Kjenner jeg trenger den bekreftelsen på at alt går som det skal (forhåpentligvis)

Håper på å få i uke 7. Forstår heller ikke de som klarer å vente til OUL:eek:

Håper å få i uke 7, og 12, så etter det tar jeg alle jeg blir tilbudt pga høy bmi :eek:

Da har jeg fått time 20.04 i uke 7:woot: sååå lenge å vente:nailbiting::hilarious:
Det føles sååå lenge i starten. Det er så rart. Når man er i uke 30-og-noe så er det mer sånn "jøss, hvor ble ukene av", men fram til uke 16 synes jeg det snegler seg fram..

Jeg har bestilt privat ul i uke 7, som er påskeuken. Ville helst vente til uke 8, men så skal vi besøke familie i påsken. Og da hadde det vært så fint å ha sett liv på forhånd

Vi fikk tilbud om tidlig ultralyd i uke 8 hos gynekologen, og er SÅ takknemlig for det! Føles alt for lenge å vente, da :nailbiting:

Skal ha tidlig ul pga ivf. Men har ikke satt opp dato enda, har ikke offisiell testdag før mandag, er 17dpo da og får nok en time da :)

Jeg skal på tidlig UL i uke 8! :love7 Var det med første barnet også, fordi jeg trenger bekreftelse på at alt står bra til :love2

Da har jeg også endelig fått snakket med dem som setter opp time for jordmortime.
Fikk time 26.4 da er jeg ca 8+3 så det blir spennende å se om jeg har rett å at ting er bra med den lille :love7
Lenge til men bare å finne andre ting å drive med i mellomtiden :wav

Er det noen som har erfaring med TUL tidligere enn 7 uker? Får man sett om det er liv?

jeg har fått time onsdag etter påske når jeg er 7+2, men vurderer å gå privat før påske fordi jeg ikke får slått meg til ro før jeg vet om alt ser greit ut (ja, vet det ikke er noe garanti uansett) men vil da kun være rundt 6+ 2.

Er det vits?

Back
Topp