Tidlig ul

Har pcos og prøvd i 4 år. Spiren satt etter en runde letrozol. Var på tidlig UL på 6+5 for bekreftelse og se hjerteslag.

Jeg er litt hysterisk denne gangen, fordi jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 10 sist. Embryoet hadde dødd sent i uke 6 eller i begynnelsen av uke 7. Hadde en dårlig følelse hele veien, så angrer på at jeg ikke lyttet til meg selv og min magefølelse - isteden fikk jeg beskjed av venninner om at det var lurt å vente så lenge som mulig, for da kunne man få se så mye mer.

Denne gangen blir det uaktuelt å vente mer enn absolutt nødvendig - tenker jeg kommer til sjekke i uke 7, 10 og 12, hvis jeg skulle være heldig å komme så langt. Det får bare koste hva det vil, må roe nervene :hilarious:

Jeg er kronisk syk så jeg vil gjerne ha ul så tidlig så mulig! :)
I uke 6 en gang tror jeg vi bestiller, eller om jeg får tilbud av sykehuset uansett’ jeg skal høre meg legen på torsdag. Da er jeg 5+0 og ikke lenge igjen til man kan se hjerteslag?

Jeg er kronisk syk så jeg vil gjerne ha ul så tidlig så mulig! :)
I uke 6 en gang tror jeg vi bestiller, eller om jeg får tilbud av sykehuset uansett’ jeg skal høre meg legen på torsdag. Da er jeg 5+0 og ikke lenge igjen til man kan se hjerteslag?
Riktig :happy: Jeg ble sittet opp på 7+1 kontroll av Hausken. Det er standard hos de.
Tror det er en veldig fin tid:)

Skulle ha andre forsøk med IVF da gyn fant ut at jeg allerede var gravid når jeg skulle sjekke hvordan eggene hadde respondert på hormonene. Han satte meg opp på TUL to uker etter på da han mente jeg var i uke 4-5. Fikk høre hjertet og fikk målt da jeg ikke var anelse om når det skulle ha skjedd. (Har pcos) fikk konstantert at jeg var 6+3 på den og fikk høre hjertet. Blødde dagen etter og fikk komme igjen på 6+5 for å sjekke å det såg bra ut. Han satte meg opp på ny time to uker etter igjen, da jeg spurte om det var mulig. Ellers hadde jeg gått privat i mellomtiden, klarer ikke å gå fra uke 6-7 til 12 med blødninger uten å sjekke jevnlig..

Back
Topp