Tidlig ul

Er det privat eller på sykehuset? Har veldig lyst på en slik selv
 
Kommer til å få, skal til legen fredag. Har hatt så mange SA på rad at vi får ekstra oppfølging, da blant annet tul :) klarer nesten ikke vente altså, men tidlig enda, håper å få i starten av uke 7.
 
Kommer til å få, skal til legen fredag. Har hatt så mange SA på rad at vi får ekstra oppfølging, da blant annet tul :) klarer nesten ikke vente altså, men tidlig enda, håper å få i starten av uke 7.

Så hjertebank på førstemann i uke 7+2! Magisk❤️
 
Eg er gravid gjennom IVF, og då setter dei meg opp på TUL automatisk:) Dersom eg kjem så langt
 
Jeg har ikke bestilt enda, men fordi jeg hadde MA i uke 11, sist gang. ( Spiren hadde dødd i uke 6/7) Så ønsker jeg TUL i uke 8- for å sjekke det opp. Er 4+4 idag
 
Jeg vet når jeg ble gravid, så ingen behov for TUL. Men kommer til å bestille privat i uke 7-8, for å se at spiren er på rett plass, og for å se at hjertet banker. Liker best privat, da slipper mann å vente[emoji5]
 
Hvis dette er en spire er det nummer fire. Så jeg kommer til å be om en tidlig for å sjekke antall og at alt ser greit ut. Kjenner jeg er ekstra nervøs denne gangen for at det skal være fler(!?) Det inne eller noe galt..
 
Vi får TUL da vi er gravid ved hjelp av ICSI. Da blir det automatisk TUL ved ca 7-8 uker. Ikke fått time enda, siden jeg egentlig ikke har testdag fra sykehuset før onsdag neste uke [emoji85]
 
Her blir det nok TUL på medisinsk grunnlag. Hadde det med nr 2, rundt uke 12 tror jeg
 
Vi får TUL da vi er gravid ved hjelp av ICSI. Da blir det automatisk TUL ved ca 7-8 uker. Ikke fått time enda, siden jeg egentlig ikke har testdag fra sykehuset før onsdag neste uke [emoji85]
Er også gravid med prøverør Fryseforsøk denne gangen. Fikk tilbakesatt en liten blastocyst. Nedfrosset som 3-delt, tilbakesatt med begynnende hatching (flere hundre celler)

Lykke til
 
Da jeg mista sist sa JM at jeg skulle få tidlig UL neste gang.
Ringer JM etter uke 6 og informerer henne om ny graviditet :)
Så blir det nok UL rundt uke 10

Har en veldig super JM her, gleder meg sånn til kontroller hos henne igjen :love7
 
Back
Topp