Tidlig UL

Så spennende! [emoji5][emoji173]️ hvor tidlig kan man få tidlig UL? [emoji1]
 
Så spennende! [emoji5][emoji173]️ hvor tidlig kan man få tidlig UL? [emoji1]

Jeg har fått det veldig tidlig tidligere, men det er pga historikken min med EXU (som kan være livstruende) og SA/MA. Hadde håpet at jeg slapp å vente i drøye 3 uker, for jeg er fryktelig nervøs. Jeg prøver å glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett.
 
Jeg har fått det veldig tidlig tidligere, men det er pga historikken min med EXU (som kan være livstruende) og SA/MA. Hadde håpet at jeg slapp å vente i drøye 3 uker, for jeg er fryktelig nervøs. Jeg prøver å glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett.

Huff. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å glede seg over graviditeten. Jeg er svært bekymret selv, og jeg har bare opplevd én SA tidligere. Så kan bare tenke meg hvordan du føler det! [emoji29] Jeg krysser fingrene for at spiren din har det kjempe fint der inne, og utvikler seg helt perfekt [emoji1373]
 
Når velger dere TUL, dere som ikke får henvisning av ulike årsaker?

Altså, i hvilken uke er det mest aktuelt for dere med TUL når det ikke er av medisinsk årsak, men bare et ønske :Heartred ?
 
Huff. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å glede seg over graviditeten. Jeg er svært bekymret selv, og jeg har bare opplevd én SA tidligere. Så kan bare tenke meg hvordan du føler det! [emoji29] Jeg krysser fingrene for at spiren din har det kjempe fint der inne, og utvikler seg helt perfekt [emoji1373]

Tusen takk. Og leit å høre at du også har mistet før. Håper vi begge kommer i mål denne gangen [emoji173]️ Må ærlig i at jeg vurderer privat UL, men det vil jo uansett ikke forandre på utfallet. Vi skal egentlig reise bort uken før TUL, men vet ikke om jeg tør. Ikke lett det her... Skulle ønske jeg klarte å tillate meg selv å glede meg litt mer, jeg er bare så redd. Mye følelser på en gang! Og hormonene hjelper ikke. Håper at Albyl-E og Lutinus hjelper da, og krysser fingrene for at vi omsider lykkes.
 
Når velger dere TUL, dere som ikke får henvisning av ulike årsaker?

Altså, i hvilken uke er det mest aktuelt for dere med TUL når det ikke er av medisinsk årsak, men bare et ønske :Heartred ?

Sist svangerskap hadde jeg i uke 9/10 og det var helt perfekt for meg[emoji4] fikk høre hjertet og jammen gikk det ann å se lille nurket klart og tydelig[emoji7]
 
Måtte også ringe til sykehuset, de hadde satt meg opp på TUL i september?!?! Jeg spurte om dette var OUL, de svarte nei[emoji85] fikk forklart meg og heldigvis flyttet den til 11.juli!

Jeg ringte til sykehuset i dag, hadde ikke fått før 4 juni. Litt kjipt - hadde exu sist og da sa de at jeg skulle få tul i uke 6, men nå blir det i uke 8 da.. litt irriterende..
 
Jeg har fått det veldig tidlig tidligere, men det er pga historikken min med EXU (som kan være livstruende) og SA/MA. Hadde håpet at jeg slapp å vente i drøye 3 uker, for jeg er fryktelig nervøs. Jeg prøver å glede meg over graviditeten, men det er ikke så lett.

Jeg er helt enig med deg! Hvorfor kan vi ikke få tul litt kjappere!
 
Var i dag! Fikk se og høre hjertelyden på den lille klompen, alt stemte overens med menstermin og jeg er lettet over at alt så bra ut! 8+2 ! Samme som jeg hadde kommet frem til selv:)
 
Har fått time til TUL 17 juli. Veldig spent på om alt er i orden. Etter MA i januar i år så er mer nervøs denne gangen for om alt går bra. Tør ikke helt glede meg før jeg vet at alt står bra med den lille.
 
Var i dag! Fikk se og høre hjertelyden på den lille klompen, alt stemte overens med menstermin og jeg er lettet over at alt så bra ut! 8+2 ! Samme som jeg hadde kommet frem til selv:)

Så herlig :Heartred Må være utrolig lettende å få både se og høre hjertet slå! Håper jeg er like heldig på torsdag når jeg skal på tul ;)
 
Jeg har tidlig ultralyd på fredag, da er jeg 6+0. Grunnen er tidligere exu og endometriose. Håper på å se hjerteslag også, men fornøyd om jeg får en indikasjon på at befruktningen ligger i livmor denne gangen!

Håper håper håper:angelic:
 
Back
Topp