Tidlig UL

skal 24 mai :-D er da 12+1 :-D har en smule lyst å reise bort en gang før dette, men er kanskje unødvendig?
 
Hvordan går man fram for å få tidlig ultralyd? Og hva pleier prisen å være på det? Og koster andre undersøkelser noe gjennom svangerskapet?[emoji848][emoji848]
 
Jeg tror nok det blir. På bakgrunn av at jeg har mistet flere ganger og har hatt svangerskap med under gjennomsnitt i vekstkurve og lav fødselsvekt så tror jeg legen sender meg på en
 
INFO: Dere som skal ha tidlig UL må oppdatere dag, dato og graviditetsuke inne på den festede tråden som heter tidlig UL, hvis dere vil være med i oversikten. Jeg kjenner at det blir for mye til meg om jeg skal gjennomgå denne tråden i tillegg:) Tusen takk!! :Heartbigred
 
Får tett oppfølging denne gangen grunnet MA i uke 10 sist. Så her blir det TUL i uke 6 [emoji4]
 
INFO: Dere som skal ha tidlig UL må oppdatere dag, dato og graviditetsuke inne på den festede tråden som heter tidlig UL, hvis dere vil være med i oversikten. Jeg kjenner at det blir for mye til meg om jeg skal gjennomgå denne tråden i tillegg:) Tusen takk!! :Heartbigred

Det håper jeg folk skjønner :happy: ellers får de lære det på den tungvinte måten ;)
 
Vi kommer til å bestille en i uke 12, ventetiden er treeeeeg
 
Hvordan går man fram for å få tidlig ultralyd? Og hva pleier prisen å være på det? Og koster andre undersøkelser noe gjennom svangerskapet?[emoji848][emoji848]
Vi har bestilt privat, men dersom det er noen risikofaktorer for svangerskapet eller for mor så er det noen som får det som "rutine".
Vi betaler 1350kr for å gå til Klinikk Hausken, men skal senere også hos jordmor for UL, og da betaler vi 700-900kr, alt etter hvilken uke det er i.
 
Jeg skal til gynekolog med henvisning fra legen, er ikke sikker på når det blir. Finner det ut på onsdag [emoji4]
 
Hvordan går man fram for å få tidlig ultralyd? Og hva pleier prisen å være på det? Og koster andre undersøkelser noe gjennom svangerskapet?[emoji848][emoji848]

Så et sted at det lå på mellom 1100 og 1700 kr for priv ul.
Svangerskapskontrollene (og svangerskapsrelaterte greier) hos lege/jm er gratis,men andre ting koster.
 
Back
Topp