tidlig ul

Mitos

Glad i forumet
Vært på tidlig ul i dag. 8 uker og et bankende hjerte <3
Skal tilbake den 21 desember. Da er jeg bikket 12 uker så skal sjekke at alt ser like bra ut da.

Vi verker etter å fortelle dette til storesøster...er det helt galskap?
Har hørt at det er litt mindre sjanse for at det går galt når man har sett et bankende hjerte?
Storesøster er 4 1/2 :-)

Gratulerer ❤️❤️

Jeg har hørt det samme. Sjansen er veldig liten da.

Jeg har lyst til å fortelle storebror (snart 6 år), men venter til julaften. Hovedsakelig fordi han ville blitt helt knust om noe skulle skjedd.
Men han er eldre og skjønner kanskje mer sv det, pluss en følsom sjel..

Pluss, vet storebror det får alle vite det ganske fort :p

Pluss, vet storebror det får alle vite det ganske fort :p

Vi endte opp med å fortelle det til storesøster... hele barnehagen kommer nok til å få vite det i morgen, men tenker at det får bare være. det er bare til å si at det er veldig tidlig så blir det ikke en snakkis :-) Og tenker at vi ikke kommer til å snakke kjempe mye om det hjemme, men ville at hun skulle få vite før besteforeldre. Og vi får besøk av mine foreldre i helgen og de skal overnatte her, og siden formen ikke er på topp så ville eg si det til de i helgen :-)

Vi endte opp med å fortelle det til storesøster... hele barnehagen kommer nok til å få vite det i morgen, men tenker at det får bare være. det er bare til å si at det er veldig tidlig så blir det ikke en snakkis :) Og tenker at vi ikke kommer til å snakke kjempe mye om det hjemme, men ville at hun skulle få vite før besteforeldre. Og vi får besøk av mine foreldre i helgen og de skal overnatte her, og siden formen ikke er på topp så ville eg si det til de i helgen :)
Hvordan reagerte hun? :)

Blir spennende til helgen ☺️

Selv lengter jeg etter å fortelle det til storesøsken, men prøver å holde ut til 24. des ;)

Har så lyst og fortelle den store hemmeligheten til gutten vår og besteforeldre. Men tenker at me prøver og vente til rundt jul. Vil helst på tidlig ultralyd og sjå at det ser greit ut først.

Ble hun glad?

Hun ble kjempe glad :-)
Først ble hun litt forfjamset..som hun ikke helt trodde på det :-p så gikk hun i hele går og egentlig bare søkte bekreftelse på at det faktisk var sant :-p men snakker stort sett ikke om annet. Gir magen klemmer hele tiden for hun gir en klem til babyen. Og gjør alt mulig, for hun er så stor for hun skal bli storesøster :-p heilt herlig!

Men kjenner jeg er LIVREDD for at jeg har jinxet det......tenk om noe skulle skje nå.......
Forstår veldig godt dere som ønsker å vente. Samtidig er det helt fatastisk å ha fortalt det.

Hvordan reagerte hun? :)

Blir spennende til helgen ☺️

Selv lengter jeg etter å fortelle det til storesøsken, men prøver å holde ut til 24. des ;)

Blir superspennende til helgen ja:-)

Hun ble kjempe glad :-D
Først ble hun litt forfjamset..som hun ikke helt trodde på det :-p så gikk hun i hele går og egentlig bare søkte bekreftelse på at det faktisk var sant :-p men snakker stort sett ikke om annet. Gir magen klemmer hele tiden for hun gir en klem til babyen. Og gjør alt mulig, for hun er så stor for hun skal bli storesøster :-p heilt herlig!

Har så lyst og fortelle den store hemmeligheten til gutten vår og besteforeldre. Men tenker at me prøver og vente til rundt jul. Vil helst på tidlig ultralyd og sjå at det ser greit ut først.

Ja, jeg var på tidlig ul i går for vi ville ha sett at alt så bra ut før vi fortalte. Men har selvfølgelig ingen garanti selv om alt ser bra ut i uke 8....

Blir superspennende til helgen ja:)

Hun ble kjempe glad :-D
Først ble hun litt forfjamset..som hun ikke helt trodde på det :p så gikk hun i hele går og egentlig bare søkte bekreftelse på at det faktisk var sant :p men snakker stort sett ikke om annet. Gir magen klemmer hele tiden for hun gir en klem til babyen. Og gjør alt mulig, for hun er så stor for hun skal bli storesøster :p heilt herlig!
❤️❤️❤️
Allerede en god storesøster!

Back
Topp