tidlig ul..

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Var på tidlig ul i dag og ble satt tilbake en hel uke. Så er 6+0 og ikke 7+0.
Synes det er veldig rart, hadde ikke sex den uka! Men alt kan jo skje som vi har sett her inne!

Fant heldigvis hjertelyd, og hjertefrekvensen var 120 og lille frøet var 5 mm..

Hva var hjertefrekvensen rundt samme uke hos dere? :)

Fant denne på Google: "Hvis du tilfeldigvis har sex på samme dag som du har eggløsning, så du kan bli gravid samme dag. Men hvis du ikke har eggløsning samme dag som du har sex, kan sædcellene leve i opptil tre til fem dager. Så du kan bli gravid 1,2 til og med 5 dager etter samleie. Det hele kommer ned til når du har eggløsning, og hvis det er sædceller tilstede eller ikke!" Utrolig at det er mulig. [emoji2] Heldigvis vil det ikke ha så veldig mye å si når terminen nærmer seg. Du kan føde både før eller senere enn termin [emoji4]

Koselig at dere fikk se og høre hjertelyden og spiren [emoji1]

Jeg skal ikke på tidlig ultralyd før i uke 11, så hjertefrekvens vil mest sannsynlig være høyere...

Var på tidlig ul i dag og ble satt tilbake en hel uke. Så er 6+0 og ikke 7+0.
Synes det er veldig rart, hadde ikke sex den uka! Men alt kan jo skje som vi har sett her inne!

Fant heldigvis hjertelyd, og hjertefrekvensen var 120 og lille frøet var 5 mm..

Hva var hjertefrekvensen rundt samme uke hos dere? :)

Jeg var på ul 6+6 da var lille frøet 5mm og hun mente jeg var rundt 7 uker. Mener det står i bøker også at det skal være rundt 5mm i uke 7?
Hjertefrekvensen var på 119:)

Jeg var på ul 6+6 da var lille frøet 5mm og hun mente jeg var rundt 7 uker. Mener det står i bøker også at det skal være rundt 5mm i uke 7?

Jeg var på ul og CRL målte 9mm, ble da satt tilbake til 6+5, det var rart [emoji848]

Koselig å få se lille hjerte da[emoji173]️ Fikk se hjerteslag 6+0, men de sa ingenting om CRL og hjertefrekvens. Lurt på det i ettertid av ul.

Ja dette var rart[emoji848] ser på BV appen at i uke 6 så skal det være 4-8 mm

Ja, ser også det, hadde ikke tenkt på å sjekke det før jeg leste dette og så at det ikke stemte med målene som ble tatt hos meg. Men skal tilbake om en mnd. Da skulle det være enklere å måle. Så får se hva målene blir da. Kanskje det kan være litt ulike estimat som benyttes.

Fant denne på Google: "Hvis du tilfeldigvis har sex på samme dag som du har eggløsning, så du kan bli gravid samme dag. Men hvis du ikke har eggløsning samme dag som du har sex, kan sædcellene leve i opptil tre til fem dager. Så du kan bli gravid 1,2 til og med 5 dager etter samleie. Det hele kommer ned til når du har eggløsning, og hvis det er sædceller tilstede eller ikke!" Utrolig at det er mulig. [emoji2] Heldigvis vil det ikke ha så veldig mye å si når terminen nærmer seg. Du kan føde både før eller senere enn termin [emoji4]

Koselig at dere fikk se og høre hjertelyden og spiren [emoji1]

Jeg skal ikke på tidlig ultralyd før i uke 11, så hjertefrekvens vil mest sannsynlig være høyere...

Det er helt utrolig hva som går an med kroppen.. ingenting overrasker meg egentlig ikke noe lenger :p
Sen eggløsning må være det mest trolige, men var så sikker på at jeg hadde el da.. men kan stemme at jeg testet positivt 3+5 enn 4+5.. har alltid produsert hcg tidlig før :)

Fikk ikke høre den, men han målte den og jeg fikk se frekvensen på linjen :)

blir spennende når vi skal tilbake i uke 11 :)

Var jo ganske likt med meg det da :) Jeg ble jo litt usikker når jeg ble satt tilbake en hel uke.. Men ser når vi er så kort på vei er det vanskelig å måle nøyaktig og at de vokser i rykk og napp..

Koselig å få se lille hjerte da[emoji173]️ Fikk se hjerteslag 6+0, men de sa ingenting om CRL og hjertefrekvens. Lurt på det i ettertid av ul.
Det er vell alt etter legen en møter..
Han som jeg har, har jeg hatt i 2 år med ivf kontroller osv.. Da blir det mange ultralyder etterhvert :p
Så han kjenner meg godt og vet vell kanskje hva jeg vil vite etter jeg alltid spør så utrolig mye :p

Jeg var på ul her om dagen, ble da datert til 6+3, fikk se og høre hjertelyd, men det ble ikke målt frekvens da min puls var så sterk og forstyrra sånn alene og nervøs, var så sikker på at jeg hadde en ny MA, så pulsen stod i taket, og ble ikke noe roligere av å se at der car et lite knøtt inni der
Ifølge siste mens skulle jeg vært 2 uker lenger på vei, men pga lang syklus ble jeg satt tilbake 2 uker. Skjedde det samme med nr1

Back
Topp