Tidlig UL

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som har fått henvisning fra lege til tul, hvor lang tid tok det før dere fikk time?

Utålmodig... [emoji14]

Hun ringte samme dag og så fikk jeg time dagen etter. Men det var nok bare flaks.

Jeg ringte bare gyn.pol direkte og fikk time. Fikk beskjed om å gjøre det etter senaborten. Fikk time på en uke, mest fordi det er så tidlig enda at de ikke hadde sett noe nå. Fikk inntrykk av at de ellers hadde tatt meg inn så fort de hadde hatt muligheten.

Tok 6 dager til jeg fikk brevet. Men jeg klarte jo ikke å vente på det, så jeg ringte sykehuset [emoji14]

Jeg tok kontakt med gynekologen selv, har hatt en MA før, så han kunne ta meg inn dagen etter pga min historie Snakket med gyn.pol. på sykehuset, men de kunne ikke ta meg inn uten henvisning fra lege, trass i historien min. Har nå avtalt ny ul med den private gynekologen i uke 12

Jeg tok kontakt med gynekologen selv, har hatt en MA før, så han kunne ta meg inn dagen etter pga min historie Snakket med gyn.pol. på sykehuset, men de kunne ikke ta meg inn uten henvisning fra lege, trass i historien min. Har nå avtalt ny ul med den private gynekologen i uke 12
Det med henvisning har nok med praksisen på sykehuset vil jeg tro. De måtte ha det her og.
Har ingen egen gynekolog jeg da, men har fått time på sykehuset i uke 12 :)
Jeg ringte etter et par dager og spurte og da var timen satt opp. Brevet kom i går, en uke etter at henvisning ble sendt.
Også var jeg privat i går og så lille ostepop :)

Back
Topp