Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, krysser fingrene for at alt er bra [emoji106] Hvor langt er du på vei? Massr lykke til!!Jeg var med legen på fredag, og hun henviste med til tidlig ul, og i dag fikk jeg brev om at jeg har time nå fredag den 17. Det gikk fort! Jeg er så glad, spent og nervøs!! Håper håper der er en levende liten spire [emoji173]️[emoji173]️
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei da syklus varierer mellom 4-6 uker, men ut i fra clearblue digital så kan jeg tenke meg ca 9 uker nå [emoji23][emoji6]Så bra, krysser fingrene for at alt er bra [emoji106] Hvor langt er du på vei? Massr lykke til!!
Hærlig med et lite bankende hjerte [emoji173]️ takk [emoji5]️Var på min nå og så et bankende lite hjerte [emoji173]️ Ønsker deg lykke til - det går sikkert fint [emoji5]
Jeg var med legen på fredag, og hun henviste med til tidlig ul, og i dag fikk jeg brev om at jeg har time nå fredag den 17. Det gikk fort! Jeg er så glad, spent og nervøs!! Håper håper der er en levende liten spire [emoji173]️[emoji173]️
Så spent, og gler meg så mye [emoji3]Morro[emoji16]Jeg fikk også brev i dag,fikk time fredag 01.sept[emoji16][emoji16][emoji1319] akkurat samme følelsen sitter jeg med også, glad spent og nervøs [emoji51] [emoji170][emoji170][emoji170]
Jeg var med legen på fredag, og hun henviste med til tidlig ul, og i dag fikk jeg brev om at jeg har time nå fredag den 17. Det gikk fort! Jeg er så glad, spent og nervøs!! Håper håper der er en levende liten spire [emoji173]️[emoji173]️