Tidlig ul

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Jeg var med legen på fredag, og hun henviste med til tidlig ul, og i dag fikk jeg brev om at jeg har time nå fredag den 17. Det gikk fort! Jeg er så glad, spent og nervøs!! Håper håper der er en levende liten spire [emoji173]️[emoji173]️

Jeg var med legen på fredag, og hun henviste med til tidlig ul, og i dag fikk jeg brev om at jeg har time nå fredag den 17. Det gikk fort! Jeg er så glad, spent og nervøs!! Håper håper der er en levende liten spire [emoji173]️[emoji173]️
Så bra, krysser fingrene for at alt er bra [emoji106] Hvor langt er du på vei? Massr lykke til!!

Så bra, krysser fingrene for at alt er bra [emoji106] Hvor langt er du på vei? Massr lykke til!!
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei da syklus varierer mellom 4-6 uker, men ut i fra clearblue digital så kan jeg tenke meg ca 9 uker nå [emoji23][emoji6]

Morro[emoji16]Jeg fikk også brev i dag,fikk time fredag 01.sept[emoji16][emoji16][emoji1319] akkurat samme følelsen sitter jeg med også, glad spent og nervøs [emoji51] [emoji170][emoji170][emoji170]

Dette går nesten at jeg booker min egen time :P Litt misunnelig på dere :)

Morro[emoji16]Jeg fikk også brev i dag,fikk time fredag 01.sept[emoji16][emoji16][emoji1319] akkurat samme følelsen sitter jeg med også, glad spent og nervøs [emoji51] [emoji170][emoji170][emoji170]
Så spent, og gler meg så mye [emoji3]

Så spennende[emoji16][emoji16] masse lykke til!

I morgen (torsdag) er det den 17. Og fredag er den 18. (Bare sånn om du ikke har helt stell på dagene[emoji23][emoji23][emoji23] dritakjipt og dukke opp på feil dag)

Back
Topp