Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Jeg tok utvendig da jeg var 7 ukerKan man ta utvendig UL i uke 7-8 ish? Har plutselig blitt så bekymra for at det ikke er liv...
Jomen der jeg evt kan ta har de bare utvendigTror det kommer litt an på hvem du går til og hvilket utstyr de har. De fleste tar innvendig rundt den tiden vil du ikke ta innvendig?
Da tror jeg at jeg venter til den UL timen jeg har 3. August, 12+3 for jeg får panikk.. forrige svangerskap var jeg null bekymra og tok det helt rolig, men denne gangen klarer jeg å ta innover meg at det er et barn tror jeg i motsetning til sist så jeg er utrolig bekymra.. redd for å gå og vente i en mnd til også kanskje er det ikke liv...Det går an, men det er ikke alltid så lett å se noe utvendig. På sykehuset her har de av det beste utstyret og de vil ikke ta utvendig ul før uke 12. Men har de bare utvendig der du bor så går det an å prøve hvertfall, bare ikke få panikk om de ikke ser noe særlig.