Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg skal ha det i forbindelse med fertilitetsbehandling, så det blir en 7 ukers kontroll... usikker på hva jeg må betale (troligens rundt ne 700 kr), eller om jeg må betale. for det er fult mulig jeg har betalt allerede (haha er usikker)...Dere som tar tidlig ultralyd, hvor tar dere det og hvor mye koster det?
Jeg betalte ingenting, har bare satt meg opp til svangerskapskontroller hos gynekologen min.
Vi tar privat på volvat. Koster vel rundt 1300kr. Må vel ha en spesiell grunn for å få det gratis siden tidlig ul ikke er endel av svangerskapsomsorgen.Dere som tar tidlig ultralyd, hvor tar dere det og hvor mye koster det?
Gynekologen du bruker er det privat klinikk ?Eller oftentlig?
Privat.
Å da måtte du ikke betale noe?! Hmmm, kanskje jeg ikke må betale jeg heller. Jeg sa at det var i forbindelse med positiv graviditets ts.
Da er det ikke privat gynekolog, hvis du har fått henvisning fra fastlegen. Da mottar de statlig driftsstøtte, og du betaler kun egenandel (gratis i forbindelse med svangerskap). Hvis man går til privat gynekolog uten driftsstøtte koster det ca 800-1400 for innvendig ultralyd.Nei, betalte ingenting. Men har gått hos samme gynekolog i tre år etter å ha fått henvisning fra fastlegen min, så vet ikke om det har noe å si.