Tidlig ul

MinKt

Flørter med forumet
Skal til Legen på torsdag, har ingen bekymringer eller noe foreløpig, men har jeg lov til å spørre om tidlig UL, bare for å se at alt er greit? Eller må jeg ha "grunn" for å kunne få det? :)

Tja du kan jo prøve :)

Jeg var bekymret i forrige svangerskap så fikk ul for å se at alt var som det skulle.
Kommer til å ha det denne gangen også, men her har vi rett på det da.

Jeg syns det er altfor lenge å vente til uke 17-20 for å se at fosteret er der som normalt osv

Tja du kan jo prøve :)

Jeg var bekymret i forrige svangerskap så fikk ul for å se at alt var som det skulle.
Kommer til å ha det denne gangen også, men her har vi rett på det da.

Jeg syns det er altfor lenge å vente til uke 17-20 for å se at fosteret er der som normalt osv
ja det syns jeg også er for lenge. Man burde hatt minst to ul, en tidlig og en sent. Har skaffet meg en doppler som jeg kan bruke etterhvert da, men vil jo gjerne se at alt er bra. Er forsåvidt ikke bekymret, siden jeg har masse symptomer, testene er sterke som fy.. Men har mistet en gang før, og det ligger jo selvsagt i bakhodet :)

ja det syns jeg også er for lenge. Man burde hatt minst to ul, en tidlig og en sent. Har skaffet meg en doppler som jeg kan bruke etterhvert da, men vil jo gjerne se at alt er bra. Er forsåvidt ikke bekymret, siden jeg har masse symptomer, testene er sterke som fy.. Men har mistet en gang før, og det ligger jo selvsagt i bakhodet :)
Det mener jeg også! Man vet jo aldri og greit å få vite ting tidlig syns jeg!
Også slik som om man skulle gravid med tvillinger er det greit å vite det tidlig når det er lettere å se om det er eneggede eller toeggede tvillinger osv :)

Håper du får tidlig ul :) det er veldig godt å se at alt er som det skal :)

Det kan hende du får ul siden du har mistet før, men ellers får man vanligvis ikke. Men man kan jo ta det privat :)

Man må vanligvis ha en god grunn til tidlig ul. Har man hatt bare en abort er det ikke alle som synes det er en god nok grunn. Men det går an å ta det privat. Jeg får tidlig ul av opptil flere grunner, både uke 8 og uke 12, bli muligens en tredje gang også før oul, men hadde jeg ikke fått det hadde jeg uten tvil gått til privat en tur for å få sjekka at alt er som det skal. En ul iløpet av 40 uker er alt for lite..

Back
Topp