Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det syns jeg også er for lenge. Man burde hatt minst to ul, en tidlig og en sent. Har skaffet meg en doppler som jeg kan bruke etterhvert da, men vil jo gjerne se at alt er bra. Er forsåvidt ikke bekymret, siden jeg har masse symptomer, testene er sterke som fy.. Men har mistet en gang før, og det ligger jo selvsagt i bakhodetTja du kan jo prøve
Jeg var bekymret i forrige svangerskap så fikk ul for å se at alt var som det skulle.
Kommer til å ha det denne gangen også, men her har vi rett på det da.
Jeg syns det er altfor lenge å vente til uke 17-20 for å se at fosteret er der som normalt osv
Det mener jeg også! Man vet jo aldri og greit å få vite ting tidlig syns jeg!ja det syns jeg også er for lenge. Man burde hatt minst to ul, en tidlig og en sent. Har skaffet meg en doppler som jeg kan bruke etterhvert da, men vil jo gjerne se at alt er bra. Er forsåvidt ikke bekymret, siden jeg har masse symptomer, testene er sterke som fy.. Men har mistet en gang før, og det ligger jo selvsagt i bakhodet![]()
Det kan hende du får ul siden du har mistet før, men ellers får man vanligvis ikke. Men man kan jo ta det privatja det syns jeg også er for lenge. Man burde hatt minst to ul, en tidlig og en sent. Har skaffet meg en doppler som jeg kan bruke etterhvert da, men vil jo gjerne se at alt er bra. Er forsåvidt ikke bekymret, siden jeg har masse symptomer, testene er sterke som fy.. Men har mistet en gang før, og det ligger jo selvsagt i bakhodet![]()