Tidlig UL

LykkeligRose

Glad i forumet
Nå har jeg bestilt meg time når jeg er 11+3 :)

Litt tidligere enn jeg egentlig hadde tenkt, men det må bli sånn hvis jeg skal ta UL tett mot jeg skal tilbake på jobb.

Men! Hun hadde også ledig time i morgen!!! Er da 9+4. Har så lyst til å bekrefte at det er liv der med en gang! Hva hadde dere gjort??? Dratt på begge to???!

Hun tar kun Utvendig UL, og skal ha bra apparat, så hun sa vi ville se noe. Det viktigste er at vi ser hjerte slå tenker jeg. Er det sikkert ar hun vil kunne se det i morgen?

Dratt på begge! Dro på 9+1 i dag<3 var amazing! Så baby

Jeg ville dratt på begge to. Var forrige onsdag og skal den 23. FEB igjen. Synes det er sååååå lenge å vente!

Hvor langt er du på vei når du tok/skal ta UL?:)

Jeg trodde jeg var 9+2, men ble satt tilbake til 8+5. Neste gang vil jeg være akkurat uke 12. Skal på første svangerskapskontroll i dag. Og har også bestilt time til helsestasjonen som forhåpentligvis blir ca uke 16. Merker jeg har et sterkt behov for kontroll som ikke er like lett i et svangerskap..

Begge to! Viss du har råd da selvfølgelig :) synes det tar seg temmelig godt betalt for tidlig ul...

Begge to! Viss du har råd da selvfølgelig :) synes det tar seg temmelig godt betalt for tidlig ul...

Det skal gå fint:) de tok 850 der jeg skal nå for 2d, mens jeg hadde først tenkt meg på volvat som tar 1400!!! Så da tenker jeg at jeg får 2 for litt mer enn prisen av en :D

Da sendte jeg melding om å ta time i morgen også! Håper hun fortsatt har tid! Hun skulle være opptatt med UL ut dagen, så håper jeg får bekreftelse i dag :)

Det skal gå fint:) de tok 850 der jeg skal nå for 2d, mens jeg hadde først tenkt meg på volvat som tar 1400!!! Så da tenker jeg at jeg får 2 for litt mer enn prisen av en :D
850 er jo ikke så verst. Virker som alle rundt her tar 1200+, men jeg får jo dekket av det offentlige så jeg skal jo ikke klage, men synes bare den offentlige gyn jeg går til er litt rar, det var den forrige også, mens den private jeg går til av og til er helt super!

850 er jo ikke så verst. Virker som alle rundt her tar 1200+, men jeg får jo dekket av det offentlige så jeg skal jo ikke klage, men synes bare den offentlige gyn jeg går til er litt rar, det var den forrige også, mens den private jeg går til av og til er helt super!

Der jeg gikk i Stavanger tok de 600 kr før uke 12 og 800 kr etter uke 12. Sier alltid at Stavanger er dyrere på alt, men ikke i dette tilfellet.

Der jeg gikk i Stavanger tok de 600 kr før uke 12 og 800 kr etter uke 12. Sier alltid at Stavanger er dyrere på alt, men ikke i dette tilfellet.
I dette tilfellet virker det nesten som Bergen er dyrest...

Da blir det ul i morgen og 15 februar!!
Føler meg helt gææærn :D

Wohoo!!! (Skulle slengt inn en morsom smiley men finner de ikke på app'en) da blir det artig med oppdatering i morgen!!!!

Masse lykke til:)
Gleder meg til oppdatering!

Utrolig bra pris du fikk!
Aleris i Oslo tar 1650,- :smiley-angry003

Back
Topp