Tidlig UL

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvem skal? :)

Jeg har fått time 11. Februar! :D Da vil jeg være 7+0 :)

Vurderer å bestille tid. Hvor langt bør man være på vei?

Har veldig lyst å få sjekka siden forrige svangerskap enda i SA og cyste på en eggstokk..

Vurderer å bestille tid. Hvor langt bør man være på vei?

Jeg aner ikke, men hjertet begynner vel å slå i uke seks en gang, så etter det? :)

Jeg fikk beskjed av gynekologen da jeg var der pga SA å bare ringe for å få en time i uke 7/8.

Jeg skal den 16 i Brussel. Da er jeg vell 7+2. Mannen er for tiden der for en stund så vi skal ha tidlig UL for å oppleve det sammen siden vi ikke fikk opplevd testingen sammen :p

Jeg skal, men vet ikke når! En gang før uke 12 (4+2 idag bare, så har ikke vært til legen enda) og en gang etter uke 12, men før oul. Litt komplikasjoner fra før og sist mista jeg i uke 19 så får ekstra oppfølging.

Jeg skal bestille privat ul, sånn ca rundt 12 uker. Har to barn fra før, men dette er mitt 6 svangerskap...

Så trenger å vite at det er i orden, før vi forteller noen...

Eg ska den 17. :) glede meg masse og e ganske spent på om alt e so da ska!:)

Skal ikke før i uke 8 jeg:o Alt for lenge til! Hehe. Tror jeg må ordne meg noe privat i uke 6:) Er alt for utolmodig....

Ska den 16 februar :) Grue mæ så sykt sia æ har had en SA i desember 2014. Men kryssa alt æ kan at alt går bra denne gangen <3

Jeg skal dit den 8/2 :) håper jeg ser ett bankene hjerte da :) er da rundt 6+2 :) får ekstra oppfølging på sykehuset pga 3 SA. Har ringt legen min i dag i håp om å få HCG prøver også, regner med jeg får det sånn at jeg kan prøve å slappe av litt! Er kjempe urolig å nervøs :)

Har fått time 16.februar, er litt over 6 uker da så håper å få se noe. Har mistet 8 ganger på rad så må ha tett oppfølging. Er kjempe redd :(

Hva er egentlig gode grunner for å få tidlig ul? :) tror vi kommer til å bestille privat, bare for å se at alt er bra før vi kunngjør det rundt uke 12 :)

Hva er egentlig gode grunner for å få tidlig ul? :) tror vi kommer til å bestille privat, bare for å se at alt er bra før vi kunngjør det rundt uke 12 :)
Jeg har hatt 5 sa, en kjemisk og en ma med utskrapning i uke 8, derfor jeg får tidlig ul på sykehuset.

Back
Topp