Tidlig UL

MillaKar

Blir kjent med forumet
jeg var på tidlig ul lille julaften, jeg har termin 5.aug i følge siste mensen. Da jeg var hos gynlegen sa han at jeg var 6uker. Kan han mene fosteret da? For jeg er jo 8uker gravid. For fikk mensen sist 27.okt.

Hva tror dere?

Rart om han mente fosteret ja. Sa han ikke noe om termindato?
Han sa ingenting om det, alt gikk så fort og ultralyden varte kanskje i 1min. Jeg fikk dekket ultralyd, siden jeg tidligere har hatt exu.

Er du sikker på når du hadde EL da? Kan jo hende du hadde det to uker senere enn antatt? :)

Jeg tror heller ikke han har ment fosterets alder - det er ikke vanlig å bruke det som tidfesting av svangerskap.
Enten sa han feil i en stresset situasjon, eller så hadde du EL etter du trodde :)

Jeg hadde El rundt 10.nov. Så det stemmer med med den termindatoen jeg har regnet ut, jeg får ringe å høre med legen min i morgen

Syns det høres rart ut.. Jeg ville ringt å sjekket ja.. Mine svangerskap har alltid blitt tidfestet ifra siste mens hos gynekologisk...

Der er vanskelig å måle når de er så små.. Jeg fikk og beskjed om det samme litt tidligere...og det er ikke sjans at jeg er 2 uker mindre på vei... Så må nok bare vente å se.. Man vet som regel best sjøl

Jeg har også termin 5 August og hade siste mens 31. Okt. Var på tidlig ul 18 des og da var jeg 7 uker. Men jeg har da satt inn en blastocyst. Men de regner vel på samme måte vil jeg tro. Så han har nok ikke ment at fosteret er 6 uker men du.

Back
Topp