Tidlig ul

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Noen som har hatt tidlig ul og fått "feil" uke? Jeg er temmelig sikker på at jeg er 6 uker, men ul viste bare 4+5.,. Men uansett.. Det var et pittelite bankende hjerte!!!! Føler meg 10 kg lettere! Etter dødfødsel, positiv test på begravelse dagen, blødninger +++ så er dette en enorm lettelse! Dagene mot uke 24 blir lange, men får god oppfølging!!
Dette ble mye og rot. Men jeg kjenner jeg er litt gira!
 
Har ikke hatt tidlig UL enda, Skal ha i neste uke. Så flott at du har fått sett hjertet. Trodde ikke hjertet begynte å slå før i uke 5, jeg. Sikker på at ikke fosteret var 4,5 uke gammelt?
 
Jeg tror jeg er 6 uker.. Stemmer litt mer med at hjertet slår... Også har jeg hatt helt rett på 2 andre svangerskap og jeg vet når El var
 
I går var jeg hos legen. Bestilte meg time fordi jeg var gravid. Har aldri vært hos han før så det var første gang. Uten at jeg spurte sa han at han kunne ta utvendig ultralyd av meg, så det gjorde han. Men det var ikke mye vi så. Jeg var 5 + 3 igår. Han mente han kunne se plommesekken, og det var alt så jeg fikk ny time 15jan. Følte egentlig jeg ble mer stressa enn rolig etter å ha vært der. Ikke noen blodprøver, eller urinprøver. Jeg føler meg jo fin så jeg tror ikke det er noe galt, men jeg var ikke forbredt på ultralyd allerede. Forrige gang gjorde jeg det innvendig når jeg var 11 uker på vei.
 
Jeg har veldig lyst å gå på tidlig ultralyd :-) når er det vanligst/best å gjøre dette? Mannen min kommer hjem fra jobb 13 januar, da er jeg 10 uker, burde vel gå fint å ta det da? :-)
 
Jeg skal til tidlig UL i morgen.. Må si jeg gruer meg litt, men håper på at alt er bra der inne.
 
Back
Topp