Tidlig ul :)

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Da jeg var 4+5 blødde jeg en del (men ikke like mye som ved mens) og fikk plutselig menssmerter. Ved 5+4 fikk jeg på ny en liten blødning men den var veldig liten. Jeg var sikker på at jeg hadde mistet og jordmora mi sendte meg på ultralyd og det har jeg vært gjennom idag (6+0). En ørliten reke/strek med en blinkende prikk fikk vi se. Herlighet så deilig etter nesten 2 uker med uro og bekymring ☺☺☺
 
Når du sier "blødde en del", mener du bare den dagen eller i flere dager? Jeg har blødd i 3 dager nå :/ 99% sikker på at svangerskapet er over, men innbiller meg jo at jeg har symtomer fortsatt
 
Når du sier "blødde en del", mener du bare den dagen eller i flere dager? Jeg har blødd i 3 dager nå :/ 99% sikker på at svangerskapet er over, men innbiller meg jo at jeg har symtomer fortsatt
Blødde en del: blødde en dag. Ikke så mye at det kom i bindet men jeg gikk hyppig på do for å sjekke ståa... Var rent blod (virket ikke som at det var utflod i tillegg) og det var noen "slintrer" på 1cm størrelse ca.

Leste mye om SA i løpet av de ukene og fant ut at jeg ikke kunne stole hverken på positive graviditetstester eller symptomer for hos noen sank HCG-nivået fort men hos andre sank de tregt. Noen fortsatte å ha symptomer mens andre ikke. Kjøpte meg likevel billige teststrimler som jeg testet meg med daglig for å kunne sammenligne litt fra dag til dag. I tillegg tok jeg kontakt med jordmor samme dag som jeg blødde for å få klarhet i hvordan jeg skulle gå frem. Hun sendte meg til ultralyd 2 uker etterpå. Andre har vært hos lege for å ta blodprøver med noen dagers mellomrom for å sjekke om HCG øker eller synker.

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med legen din eller jordmor. Det er tungt å være i uvisshet! Ønsker deg masse lykke til!
 
Back
Topp