Tidlig UL?

LittleMuffin

Blir kjent med forumet
Nå er det en god stund siden jeg har lurt på disse tingene men hvordan fungerer tidlig UL? Er dette noe jeg må ta med fastlegen? Eller må dette gjøres privat? Noen som vet?
Pris? Når var/skal dere på tidlig UL og hvorfor?
 
Jeg ble henvist til tidlig ul pga kronisk sykdom og masse medisiner jeg må ta, i tillegg til at jeg hadde en ma i fjor.
Ble henvist av fastlegen og skal dit 30/12...er da 8-9 uker på vei :) veldig spent
 
Jeg skal ta i dag, har bestilt privat da det ikke er noen grunn til å bli henvist av lege :) Regner med det koster rundt en tusenlapp?
 
Om du ikke har noen medisinsk grunn til å få henvisning til tidlig UL, så må du nok ta det privat. Da bare ringer og bestiller du ;)
Pris varierer veldig, har sett alt fra 600,- til 1500,-
 
Om du ikke har noen medisinsk grunn til å få henvisning til tidlig UL, så må du nok ta det privat. Da bare ringer og bestiller du ;)
Pris varierer veldig, har sett alt fra 600,- til 1500,-
Supert :) skal sjekke litt ut. Noen steder du anbefaler å gå?
 
Supert :) skal sjekke litt ut. Noen steder du anbefaler å gå?

Det spørs jo litt hvor du bor da ;)
Jeg gikk til Ultralydportalen i Trondheim sist, og nå var jeg hos Sigrids Ultra i Stavanger :)
Fornøyd med begge :)

Hvis du bare googler litt om ultralyd på stedet der du bor, så finner du sikkert noe som er ok :)
 
Om ikke det er noe medisinsk, må det tas privat. Vi tok dette med nr 1 og kommer til å gjøre det rundt uke 11 for å se etter medisinske avvik.
 
Skulle ta ul av eggstokkene før jeg ble gravid, men hun sa vi kunne utsette til jeg er i uke 7, så fikk vi tatt det på henvisningen:) skal 10 des, da er jeg 7+2 :D
 
Back
Topp