Tidlig ul

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hvor mange tidlige ul skal dere ha ? Forrige svangerskap hadde jeg ingen. Nå tar tar jeg den helt ut, så her blir det 3 stykker :) en I uke 7 for å sjekke att hjertet slår (privat). En I uke 9 hos fastlegen, bare fordi den var gratis og han ville ^^
Og en I uke 11 for å sjekke att alt er bra :) (privat)

Har ingen peiling egentlig :)
Foreløpig er det kun ul i uke 9 pga tidligere SA, og for å fastsette termin :) legen min mistenkte tydeligvis at det var en falsk graviditet da han henviste, så han skreiv henvisning på bakgrunn for å finne ut om jeg var gravid eller ikke :o

Ingen :)

Bestilt i uke 12 privat.

Venter på svar om jeg får en "gratis" nå snart . Blir da rundt uke 7

Hadde noen sist gang ja :p første da var i uke 7... Var egentlig ikke vids for man så jo bare en klump! Hehehe. Så får se hvordan vi gjør denne gangen!

Etter planen bare ein offentlig i uke 9, men veit jo aldri ka me finne på med privat eller om sjukehuset vil ha enno ein sjekk før oul! :-)

Skal ha en i uke 7. Vi ble gravide via assistert befruktning, så tidlig ul er en del av pakka ;)

Vi skal ha i morgen (7+2) for å se at hjertet slår og kanskje en i uke 12 også for å se at alt er greit :)

Jeg hadde 8+2 og skal på en studie som tar ul 10+3 :) så kaaaanskje jeg tar i uke 12 også :P

Jeg skal i uke 12, skal til legen imorgen så skal spørre om en henvisning som jeg er veldig sikker på at jeg får, vi har vært gjennom mye for å få det til, vet egentlig at det skal gå bra denne gangen :-) kan føle det, men jeg vil bare ha en bekreftelse før vi begynner å fortelle folk :-)

Har vært på privat ul denne uken(uke 7) også skal jeg på sykehuset til ul i uke 10 også har jeg bestilt privat igjen i uke 14 for å se kjønn :)

Så sant jeg ikke behøver det, så blir det ingen ul før den ordinære. Samme som med nr 1:)

Tror det blir en del pga tett oppfølgning. Både gyn og legen har nyeste ul apparatet så :)

Blir antageligvis hver 4 uke fra uke 8 her pga risikosvangerskap!

Skal på mandag 9+3 da. Er tredje gangs. Har ikke vært på ul før oul med de to første. Så er så spent

Back
Topp