tidlig ul

Ønsker oss en til

Mamma til en, en til på vei
Har fått time til tidlig ultralyd i morgen, jeg gruer meg og gleder meg. Jeg håper så veldig å se et levedyktig sterkt og friskt hjerte. Det gikk så galt sist jeg var på ul. Så i morgen blir en spesiell dag.
Kanskje jeg endelig kan få glede meg skikkelig over denne graviditeten, tør liksom ikke helt tro på det, at alt skal gå bra.

Har fått time til tidlig ultralyd i morgen, jeg gruer meg og gleder meg. Jeg håper så veldig å se et levedyktig sterkt og friskt hjerte. Det gikk så galt sist jeg var på ul. Så i morgen blir en spesiell dag.
Kanskje jeg endelig kan få glede meg skikkelig over denne graviditeten, tør liksom ikke helt tro på det, at alt skal gå bra.
Håper du får gode nyheter i morgen <3 Hvor langt er du på vei ca? Jeg skal på UL nå, føler meg jo veldig gravid, men opplevd MA og kjemisk, så jeg kjenner på en del følelser.

Håper du får gode nyheter i morgen <3 Hvor langt er du på vei ca? Jeg skal på UL nå, føler meg jo veldig gravid, men opplevd MA og kjemisk, så jeg kjenner på en del følelser.
Jeg er 9+ 4 etter menstermin
Så vet ikke helthva vi får se på ul, men håper å se at alt står bra til så langt.

Skjønner godt hva du mener med det og både glede og grue seg:)

Så utrolig deilig at alt så bra ut:) fikk du sett mye?? Jeg var på ul for en uke siden(6+4) da så jeg bare en klump med bankende hjerte.. Skal på ny ul en en uke (da8+4) spent på hva jeg får se da:)

Jeg så ikke så veldig mye, men kunne se at det var bevegelse, at armene var begynt å vokse, og beina, litt kortere. Hodet er vel omtrent like stort som resten av kroppen. Kan se at det er en liten baby da. Han sjekket hodet alt så bra ut, men henviste meg for sikkerhetskyld til Bergen på ul i uke 12/13, så da kan jeg glede meg til et nytt magisk innblikk på mageboeren

Back
Topp