Tidlig ul

Har hørt at det er i uke 7, men vet ikke om det er utvendig, men tror det :-)

Hadde utvendig i uke 10 med førstemann:)

I uke 7 så er det nok innvendig ;) her omkring tar de innvendig ul tom uke 11.

Ok:-) greit å vite, må ha hørt feil, hører så mye forskjellig om sånne ting :-)

Jeg har tilgang til ultralyd på jobb, så jeg så det faktisk i uke 7 utvendig denne gangen (fikk litt hjelp av en lege på avdelingen selvsagt)! Det var med et apparat som var laget for noe annet enn å så på fostre faktisk, så innstilllingene var ikke helt bra heller, likevel så vi det. Var liksom ikke BOMBEsikker på at det var hjerteslag, bar 95%, men så så jeg igjen i dag (tror kanskje jeg er i uke 8 selv om menstermin sier litt kortere) - og nå var jeg helt sikker. Så innmari tidlig kunne jeg faktisk se utvendig!

Jeg så både utvendig og innvendig i uke 7 sist .. så det omtrent like godt utvendig som invendlg syntes jeg :)

Ok :) Jeg tenkte å vente litt for jeg vil være sikker at hjerte slår. Men jeg synes det er så fælt med innvendig ultralyd så jeg skal prøve å unngå det. Jeg blir bare så stresset av slikt så vil prøve utvendig ultralyd først :)
Men 7 uker ja, wow det var tidlig

Innvendig er det mest nøyaktige helt frem til uke 12 (fra fertilitetslegen på klinikk Hausken jeg gikk til for UL med første :) Fra uke 7 er det vanlig å ta den første UL for de som ikke klarer å holde seg ;)

Back
Topp