Tidlig-ul

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Jeg skal ha tidlig ul pga tidligere exu, hormonkur og for at jeg har mista noen ganger tidligere, samt at jeg skal begynne på albyl-e for jeg fikk alvorlig preeklamsi ganske tidlig forrige gang. Men sist ble det sagt at jeg burde starte så tidlig som mulig og fastlegen min mente jeg måtte få time allerede uka som kommer, men fikk ikke time før om enda 14 dager. Bør jeg "krangle" på det eller bare vente? Fastlegen min har selvfølgelig tatt ferie.

Ville ring å høre om det ikke er mulig og få komme før pga situasjonen din. Og pga med. du bør ta. hør hva de mener om det. Lykke til:Heartred

Ville ring å høre om det ikke er mulig og få komme før pga situasjonen din. Og pga med. du bør ta. hør hva de mener om det. Lykke til:Heartred

Takk <3 Jeg få ringe de å høre i morgen. Føler det blir lang tid å gå å uroe seg i 14 dager.

Jeg hadde sikkert "kranglet" litt på det... Forklart situasjonen og lagt vekt på bekymring og frykt. Og så tatt enda litt ekstra i.
Skjønner godt at 14 dager blir lenge å gå å uroe seg...! Det får vi håpe de også skjønner (noe de sikkert gjør) :)

Jeg fikk beskjed om å starte på pillene den dagen jegfikk positiv test, så hadde nok fått time hos en annen lege kanskje ?

Back
Topp