Tidlig ul??

Skal uke 11 :)

Jeg skal ikke før den ordinære UL i uke 18 . Vurderer å bestille privat UL før det ;).

Har dere blitt henvist av fastlegen eller har dere bestilt privat? :)

Tar de innvendig eller utvendig når man er 6 uker på vei? :smiley-ashamed008

Jeg var 7+1, det var på et vis avslutningen på min behandling hos gynekolog. Beviset på at det hadde lykkes så henviste han meg til oul og ba meg kontakte fastlege for første vanlige kontoll.

Takk for svar :) da tror jeg venter et par uker. Flesteparten av dere er jo over 7 uker så greit å vente litt :)

Er innlagt med hyperemesis og fikk vite ikveld at jeg skal få UL mens jeg er her :) er 9 uker på vei. Må bare bli bedre form først.

5+3 (såg kun fostersekk) og 7+2 (såg et blinkandes hjerta). Ska tebake 13. juli for å se om alt står bra te :) Eg får oppfølging grunna pergo og sa, så har kun betalt for det materielle, 60 kr :)

Uke 11 med første, uke 9-10 med andre og uke 6 med tredje. Legen min har ul apparat. Grunnen til at jeg fikk I uke 6 tredje gangen var at jeg hadde xu mellom nr 2 og 3. Denne gangen får jeg til uka en gang, pga spotting, er da 6+ :-)

Hadde første (innvendig) da jeg var 6+5 (i følge menstermin, 6+1 i følge målingene til gyn.):) Fikk ny time den 14.juni (er da 9+1, i følge mens) for å se mer, den timen slipper jeg å betale for:)

Skal på mandag da er jeg 7+0, som en del av "pakka" etter hormonbehandling.

Skal på UL 9. juni, er da 7+1, grunnet at det var prøverørsbefruktning. Veldig spent på om alt er greit! Trur nok jeg hadde tatt det tidlig privat hvis jeg ikke hadde fått tilbud om det!

Back
Topp