Tidlig UL

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei jenter. Har et spørsmål til dere:
Jeg var på tidlig UL idag (6+0 idag) Gynokologen kunne se et svart hull som var 1,5cm i bredden med en hvit ring som var ca 4-5 mm
men ikke noe hjerteaktivitet, hun synes d var tidlig og vi burde se foster med hjerte aktivitet om en uke Dvs neste mandag.
Spørsmålet mitt er: hvor tidlig fikk dere se hjerteaktivitet? Jeg er veldig urolig for at d skal gå galt igjen :(

❤️venter mitt første ❤️

Huff da, som alt annet så er vi forskjellige og legene kan være forskjellige, de har forskjellige apparatet etc. så selv om noen her har sett hjerteslag i uke 6 betyr det ikke at noe er galt hos deg. Kanskje du er litt kortere i svangerskapet enn du tror..
Prøv å slappe av til du skal på kontroll neste uke du, krysser fingrene for at du får se det du ønsker da;)

Huff da, som alt annet så er vi forskjellige og legene kan være forskjellige, de har forskjellige apparatet etc. så selv om noen her har sett hjerteslag i uke 6 betyr det ikke at noe er galt hos deg.
Prøv å slappe av til du skal på kontroll neste uke du, krysser fingrene for at du får se det du ønsker da;)

Jeg så dine UL bilde, den du har fra uke 6+2, så du hjerteaktivitet der?

❤️venter mitt første ❤️

Det er veldig vanlig å ikke se noe så tidlig, håper du ikke betalte for det for jeg synes det er frekt av dem som tar seg betalt(privat ul) å ikke gi beskjed om at det er bedre å vente noen dager/1 uke! Opplevde det selv i et tidligere sv.skap! Er flere her inne som har opplevd det samme som deg, hvor alt har vært i orden. :) det er så tidlig nå at det kan være det ikke er mulig å se, eller gjerne du er noen dager mindre på vei osv. ! Alt er nok i orden :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lest om mange som har opplevd å ikke se hjerteaktivitet v 6 uker, så ett par uker senere sett aktivitet og alt var i orden.

6 uker er akkurat på grensen, så ikke bekymre deg enda :)

Det er veldig vanlig å ikke se noe så tidlig, håper du ikke betalte for det for jeg synes det er frekt av dem som tar seg betalt(privat ul) å ikke gi beskjed om at det er bedre å vente noen dager/1 uke! Opplevde det selv i et tidligere sv.skap! Er flere her inne som har opplevd det samme som deg, hvor alt har vært i orden. :) det er så tidlig nå at det kan være det ikke er mulig å se, eller gjerne du er noen dager mindre på vei osv. ! Alt er nok i orden :)

Betalte ingenting. Var på sykehuset. Har tidligere hatt 2 SA og 1 MA. I løpet av siste året, derfor får jeg tidlig UØ.

❤️venter mitt første ❤️

Lest om mange som har opplevd å ikke se hjerteaktivitet v 6 uker, så ett par uker senere sett aktivitet og alt var i orden.

6 uker er akkurat på grensen, så ikke bekymre deg enda :)

Håper alt er i orden med spiren :)

❤️venter mitt første ❤️

Sorry jeg leste feil, d var Samaha sine bilder, for at min var akkurat som hennes, uten hjerteaktivitet :(

❤️venter mitt første ❤️
Jeg var 6+2 mente jeg, men nå viser d seg at jeg var to dager lengre, altså 6+4..Fikk se hjerteaktivitet, men hu som tok ul advarte meg om at d ikke var sikkert vi fikk se i m d var så tidlig..Er mye som skjer på bare noen få dager så tenk ikke d verste m en gang..Prøv å tenk positivt:) Kan jo bare være for tidlig..Skjønner at du tenker sånn, men alle vokser ulikt så prøv å se fremover ;)

Jeg så bankende hjerte i uke 5+5 med første og har lest at hjertet kan begynne å banke 5+1, men flere har ikke sett hjerteaktivitet før langt ut i uke 6 etter hva jeg kan se her inne (forumet generelt) så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg enda.

Husk at dette er så små skapninger at det er vanskelig å få meg seg alt. Man burde nok hatt mikroskop :)

Lykke til. Jeg krysser fingrene for deg :)

Jeg vurderer privat UL, siden sykehuset bruker gamle maskiner.
Hva synes dere om d?

❤️Januar 2015❤️
Jeg har selv gått privat hver graviditet, synes jeg "fortjener" ro i sjelen :) så synes du skal gjøre det om du bekymrer deg! Er helt klart verdt de lappene om du slipper å tenke og bekymre deg hele tiden hver dag!

Jeg var på tidlig UL i 5+4 og var veldig heldig og fikk se et 2mm langt minifrø med et hjerte (egentlig en plate foreløpig ifølge legen) som helt klart slo. Men jeg var som sagt veldig heldig! Legen forberedte oss på at vi kanskje ikke ville kunne se noen ting annet enn forstørret livmor og plommesekk.

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Back
Topp