Lurte på å bestille privat tidlig ul til slutten av mai, då e eg vel sånn 13 uker? Tar de utvedig då? Noen som vet?
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs vel gjerne hvor du går.. Men har vært flere ganger hos Sigrids ultra, midt i Stavanger sentrum. Veldig fornøyd med henne! Hun tar vertfall utvendig, og pleier å kunne se kjønnet i uke 13. Har to venninner som gikk der i uke 13 å fikk vite at det var jente
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Koste 800kr itte uke 12! 500kr før.. Har ikkje erfaring med de ute på forus, ka koste d der då? Synes vertfall hu Sigrid e veldig flink, så tenke å ta turen der igjen denne gang. Eg åg tenkte i slutten av mai, før me reise, for der me sga reisa har de ein enorm babybutikk, dødsbilligt! Så, vil liksom veda hvis eg kan, at alt e i orden og ka kjønn d e så eg kan slappav og shoppaKa koste d å gå der då? lurte litt på fem jordmødre på forusklinikken eg
Jeg var der 10+5 forrige gang, fikk se en sprellende fjert i 3D. Følte vi fikk se kjempe masse, så jeg var veldig positivt overrasketSkal til sigrids ultra når eg e 10+3, mulig litt tidlig, men ho sa at etter 10+0 om alt så bra ut, gikk det ofte bra hele veien. Og har ikke mulighet i uke 12-13 for da flytter vi
Sent from my iPhone using BV Forum
Koste 800kr itte uke 12! 500kr før.. Har ikkje erfaring med de ute på forus, ka koste d der då? Synes vertfall hu Sigrid e veldig flink, så tenke å ta turen der igjen denne gang. Eg åg tenkte i slutten av mai, før me reise, for der me sga reisa har de ein enorm babybutikk, dødsbilligt! Så, vil liksom veda hvis eg kan, at alt e i orden og ka kjønn d e så eg kan slappav og shoppa
Åh, sga du ha begge hjemma? D e jo litt spenstigt har tenkt tanken sjøl.. Unødvendig å betala for SFO og bhg når eg e hjemma, men eg e usikker. Synes det e litt koseligt å treffa andre og trilla tur, gå på babykino eller sova , så gjerna eg kan ha sånn 60% . Må snakka me mannen om det. han sga jo gjerna ver hjemma ett år så han må jo ver enig han ågDer koste de 600 kr, men no ville mannen heller gå til hu i uke 13 eg vil bare vite at babyen leve å sånn eg så eg kan si opp barnehageplassen til frøkna mi
babyjente 27 Juli ♡
Åh, sga du ha begge hjemma? D e jo litt spenstigt har tenkt tanken sjøl.. Unødvendig å betala for SFO og bhg når eg e hjemma, men eg e usikker. Synes det e litt koseligt å treffa andre og trilla tur, gå på babykino eller sova , så gjerna eg kan ha sånn 60% . Må snakka me mannen om det. han sga jo gjerna ver hjemma ett år så han må jo ver enig han åg
Så koseligt då Ja d lønne seg jo heilt klart, spare jo faktisk mange tusen på å la vær, ikkje bare at du sleppe betala men at du faktisk får penger også e de jo så tette at de komme nok t å ha mye glede av hverandreJa tenkte det, vi blir jo å reise heim til min familie kansje en uke i måneden eller mer og så får eg kontantstøtte for ho som kan gi et økonomisk løft det blir tøft men med søskenvogn tenkte eg å reise på trilletreff eg og
babyjente 27 Juli ♡