Tidlig ul..?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Lurte på å bestille privat tidlig ul til slutten av mai, då e eg vel sånn 13 uker? Tar de utvedig då? Noen som vet? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Eg tror det varierer fra sted til sted.

Da eg tok UL i forbindelse med blødning i uke 12+5, tok de innvendig. De får kanskje bedre bilde da?!

Spørs vel gjerne hvor du går.. Men har vært flere ganger hos Sigrids ultra, midt i Stavanger sentrum. Veldig fornøyd med henne! Hun tar vertfall utvendig, og pleier å kunne se kjønnet i uke 13. Har to venninner som gikk der i uke 13 å fikk vite at det var jente :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Spørs vel gjerne hvor du går.. Men har vært flere ganger hos Sigrids ultra, midt i Stavanger sentrum. Veldig fornøyd med henne! Hun tar vertfall utvendig, og pleier å kunne se kjønnet i uke 13. Har to venninner som gikk der i uke 13 å fikk vite at det var jente :)

Ka koste d å gå der då? :) lurte litt på fem jordmødre på forusklinikken eg :)

Ka koste d å gå der då? :) lurte litt på fem jordmødre på forusklinikken eg :)

Koste 800kr itte uke 12! 500kr før.. Har ikkje erfaring med de ute på forus, ka koste d der då? Synes vertfall hu Sigrid e veldig flink, så tenke å ta turen der igjen denne gang. Eg åg tenkte i slutten av mai, før me reise, for der me sga reisa har de ein enorm babybutikk, dødsbilligt! Så, vil liksom veda hvis eg kan, at alt e i orden og ka kjønn d e så eg kan slappav og shoppa :)

Skal til sigrids ultra når eg e 10+3, mulig litt tidlig, men ho sa at etter 10+0 om alt så bra ut, gikk det ofte bra hele veien. Og har ikke mulighet i uke 12-13 for da flytter vi

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til sigrids ultra når eg e 10+3, mulig litt tidlig, men ho sa at etter 10+0 om alt så bra ut, gikk det ofte bra hele veien. Og har ikke mulighet i uke 12-13 for da flytter vi

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var der 10+5 forrige gang, fikk se en sprellende fjert i 3D. Følte vi fikk se kjempe masse, så jeg var veldig positivt overrasket :)

Koste 800kr itte uke 12! 500kr før.. Har ikkje erfaring med de ute på forus, ka koste d der då? Synes vertfall hu Sigrid e veldig flink, så tenke å ta turen der igjen denne gang. Eg åg tenkte i slutten av mai, før me reise, for der me sga reisa har de ein enorm babybutikk, dødsbilligt! Så, vil liksom veda hvis eg kan, at alt e i orden og ka kjønn d e så eg kan slappav og shoppa :)

Der koste de 600 kr, men no ville mannen heller gå til hu i uke 13 :P eg vil bare vite at babyen leve å sånn eg så eg kan si opp barnehageplassen til frøkna mi :P

babyjente 27 Juli ♡

Der koste de 600 kr, men no ville mannen heller gå til hu i uke 13 :P eg vil bare vite at babyen leve å sånn eg så eg kan si opp barnehageplassen til frøkna mi :P

babyjente 27 Juli ♡
Åh, sga du ha begge hjemma? D e jo litt spenstigt :) har tenkt tanken sjøl.. Unødvendig å betala for SFO og bhg når eg e hjemma, men eg e usikker. Synes det e litt koseligt å treffa andre og trilla tur, gå på babykino eller sova :p, så gjerna eg kan ha sånn 60% . Må snakka me mannen om det. :) han sga jo gjerna ver hjemma ett år så han må jo ver enig han åg :)

Åh, sga du ha begge hjemma? D e jo litt spenstigt :) har tenkt tanken sjøl.. Unødvendig å betala for SFO og bhg når eg e hjemma, men eg e usikker. Synes det e litt koseligt å treffa andre og trilla tur, gå på babykino eller sova :p, så gjerna eg kan ha sånn 60% . Må snakka me mannen om det. :) han sga jo gjerna ver hjemma ett år så han må jo ver enig han åg :)

Ja tenkte det, vi blir jo å reise heim til min familie kansje en uke i måneden eller mer og så får eg kontantstøtte for ho som kan gi et økonomisk løft ;) det blir tøft men med søskenvogn tenkte eg å reise på trilletreff eg og ;)

babyjente 27 Juli ♡

Ja tenkte det, vi blir jo å reise heim til min familie kansje en uke i måneden eller mer og så får eg kontantstøtte for ho som kan gi et økonomisk løft ;) det blir tøft men med søskenvogn tenkte eg å reise på trilletreff eg og ;)

babyjente 27 Juli ♡
Så koseligt då:) Ja d lønne seg jo heilt klart, spare jo faktisk mange tusen på å la vær, ikkje bare at du sleppe betala men at du faktisk får penger :p også e de jo så tette at de komme nok t å ha mye glede av hverandre :)
Hehe, ja d e vel bare han min så kjede seg grueligt i vognen :o

oi,spenstig! hehe, det hadde eg ikke gjort her. synes babyen fortjene min oppmerksomhet. men nå har eg en gutt som kreve mye og e aktiv,så han hadde kjedet seg masse hjemme og har siste året i bhg før skolestart. men om du sier opp plassen, kan du ikke slite med å få plass igjen senere da? jeg hadde definitivt bedd om redusert plass om de tilbyr det, men det er jo bare meg ;)

Back
Topp