Tidlig UL

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Da har jeg også fått time til tidlig UL :) 15.04.14. Da er jeg 8 + 5. Gleder meg til å få vite hvor langt jeg egentlig er på vei. Ikke så lett å regne seg fram til , er ikke lenge siden mensen ble fast igjen etter fødsel får 10 måneder siden, så kan ikke være helt sikker. Hadde vært gøy om det var 2 der inne også, hihi.
Krysser virkelig fingrene får at vi får se et bankende hjerte eller 2 :p

Tips: Ut i fra de 3 stedene i Trondheim som gjør dette uten rekvisisjon fra fastlege var ultralyd portalen rimeligst.
250kr billigere enn den dyreste, som var Medicus.
Absolutt ikke noe galt med Medicus altså, var der under forrige svangerskap, men da hadde jeg rekvisisjon.

Alltid spennende med UL! Jeg var også inne da jeg var 8-9 uker på vei og så en liten krabat på 17-18mm med ett bankende hjerte:) Skal inn tirsdag etter påske på en ny kontroll (pga tidligere SA og BO) og er da ca 12 uker, gleder meg!!

:D Det skjønner jeg gått.. Gleder meg så utrolig mye jeg også !!

Jeg begynner nesten å vurdere tidlig ul jeg og siden det ser ut til at "alle" skal. :D

Jeg begynner nesten å vurdere tidlig ul jeg og siden det ser ut til at "alle" skal. :D
Ble også veldig oppslukt i å ønske tidlig UL etter å ha sett så mye om det her inne på babyverden. Fikk bestilt i uke 13, men så ble den strøket av dem uten mulighet for å bestille ny time i nærmeste fremtid. Utrolig kjipt ! Håper og håper på at fastlegen kaaaanskje har UL-apparat på kontoret sitt og kan tilby meg det på kontroll om 8 dager, men regner egentlig ikke med at hun har det.

Åh, så kipt da Cachee . Da hadde jeg blitt kjempe skuffet, har rukket å glede meg mye allerede :)

Må du reise langt for å få et annet sted da?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble også veldig oppslukt i å ønske tidlig UL etter å ha sett så mye om det her inne på babyverden. Fikk bestilt i uke 13, men så ble den strøket av dem uten mulighet for å bestille ny time i nærmeste fremtid. Utrolig kjipt ! Håper og håper på at fastlegen kaaaanskje har UL-apparat på kontoret sitt og kan tilby meg det på kontroll om 8 dager, men regner egentlig ikke med at hun har det.

Åh nei så surt :( Håper det ordner seg. :)

Back
Topp