Tidlig ul..

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som skal? event fått dato?? :)

Jeg har fått time 17.januar. Da er jeg forhåpentligvis 6+3 om ikke 6+5. Skal godt gjøres å være mindre da vi safet på el testene og el smertene. Håper alt er som d skal denne gangen,,
Skal også tilbake mellom uke 10 og 12 hvis d ser bra ut :)
 
Hvordan kommer du inn på tidlig ul da egentlig. .?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har vært en gang, men for tilig for og se. Så skal tilbake i slutten av januar, da skal jeg være ca 7uker. :)

Krysser fingrene for oss alle at det ser bra ut! :)
 
Tenkte å bestille i uke 11-12
 
Nå har jeg bestilt privat. så betaler selv. Kommer nok til å få i uke 11 som henvisning av lege.. men siden eg ikke vil til lege før eg vet at det er noe på gang , og hjerte slår, så gjør jeg d sånn :) mistet sist, så er ganske nervøs...
 
Jeg skal bestille første legetime over helga, og skal spørre om jeg kan få komme inn om et par ukers tid (i syvende uke) så jeg kan få se et bankende hjerte :) Ellers skal jeg inn mellom uke 10-12, da tidlig UL er standard i Storbritannia, og alle får tilbud om å teste alt som testes kan, inkludert duo/trippeltest osv.
 
Last edited:
Jeg skal bestille første legetime over helga, og skal spørre om jeg kan få komme inn om et par ukers tid (i syvende uke) så jeg kan få se et bankende hjerte :) Ellers skal jeg inn mellom uke 10-12, da tidlig UL er standard i Storbrittania, og alle får tilbud om å teste alt som testes kan, inkludert duo/trippeltest osv.
oj. Er stor forskjell fra land til land ja... :p
 
oj. Er stor forskjell fra land til land ja... :p

Det er sikkert og visst :) Jeg har fått litt tyn fra et par venninner fordi jeg er glad jeg får tilbud om disse testene, men jeg har nå bestemt meg for å teste alt som testes kan uansett.
 
Jeg har fått time hos legen tirsdag (5+3). Regner ikke med å få noen henvisning til tidlig ultralyd, for det er det ingen medisinsk grunn til, men har bestilt privat i uke 12. Heldig du Fero som slipper å "mase" om det:)
 
Jeg har 22. januar, er da 7+2.
Vi har hatt IVF, så da er det standard med UL uke 7. Forrige gang vi kom så langt fikk vi beskjed om at utviklingen hadde stoppet opp, så litt ekstra spent/bekymret. Håper også alt er som det skal denne gangen:)
 
Jeg håper jeg får ul i uke 7, har ikke fått brev fra sykehuset ennå. Men legen skrev at hun ville ha meg inn da så håper de har tid :)
 
Er der i uke 7 eller 8 man kan se et bankende hjerte?

Skal ha tidlig ul men er ikke sikker på hvilken uke jeg bør gå. Forrige gang sluttet spiren å vokse i uke 5-6 så vil jo helst gå så tidlig som mulig, men vil jo se noe!
 
Er der i uke 7 eller 8 man kan se et bankende hjerte?

Skal ha tidlig ul men er ikke sikker på hvilken uke jeg bør gå. Forrige gang sluttet spiren å vokse i uke 5-6 så vil jo helst gå så tidlig som mulig, men vil jo se noe!
Jeg var på ul i uke 7 sist, da så man tydelig et hjerte som banket. Dessverre hadde dette stoppet å slå i uke 9-10, da MAen var et faktum:(
Jeg har derfor blitt lovt tett oppfølging av fastlegen denne gangen. Jeg har legetime 7.januar, er da 6+4. Håper på å få henvisning til ul da for å se at alt er i orden denne gangen. Kommer til å legge på ekstra i forhold til hvor bekymret jeg er denne gangen pga MA forrige gang, slik at jeg får tidlig ul. Håper på å få minst en ul til rundt uke 10-11 før oul i uke 18. Mulig jeg bestiller en privat i tillegg før oul, men ser an litt hvor behjelpelig legen/gynekologen er i forhold til mine bekymringer.
 
Var på tidlig UL i dag :) er i dag 6 + 0.
Jeg var til privat klinikk. Men dette fordi de har fulgt meg litt opp før svangerskapet. Tok tidlig UL pga. At jeg hadde en SA rundt uke 5 i begynnelsen på oktober. Lege tok da blodprøver, da hun mistenkte at egget ikke vil feste seg hos meg. Og at jeg produserer dårlige morkaker. (Da jeg har mistet tidligere også) men i dag så vi et lite foster som hadde festet seg, en fin liten morkake og et bittelite hjerte som slo sakte :)
 
Jeg har tenkt å bestille i uke 10. for å se at alt er som det skal :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp