Tidlig UL??

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
Syns det virker som mange er på tidlig ul her? Med første var jeg i uke 10 pga blødninger, men syns det virker ufattelig lenge til hvis vi må vente til uke 18? Kan ikke si jeg har 100% kontroll på mens-termin heller.

Pris og ventetid?

Sent from my iPhone using BV Forum

På aleris kunne man få dagen etterpå, men kosta 1500 da. Kanskje legen din har ul apparat?

Ultraportalen i Trondheim. Ingen ventetid 1000 kr før uke 13. 1500 etter

Jeg gjorde det ikke med de to første, men syns ventetiden for å se om alt er bra der inne ble så lenge nå. Betalte 1100 i Asker. Mest for ro i sjelen i den grad det går, og fordi de andre barna våre vet det, og da ville vi sjekke litt...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg bråbestemte meg en kveld for å ta det. Ingen grunn da jeg ikke har hatt noen blødninger e.l, men bare for å forsikre hodet om at alt var greit.
Kosta 700kr hos en jordmor som jobber på sykehuset her.
Fikk se en liten knert som sprella med armer og ben ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gjore det for å se om hjerta banka :):) betalte 950 kr

Jeg ble henvist pga blødninger, hadde nok ikke tatt før hvis ikke det hadde skjedd :)

Jeg er usikker på termin og om det er 1 eller 2 inni der, derfor skal jeg ivei på mandag:-) er da ca 11+3:-)

Jeg tenkte å prøvd meg uten, men det er veeeldig lenge å vente til uke 18. Har vurdert angelsound :)
Sist hadde fastlegen min ul-apparat, så han ville dobbelsjekke at det var noe der på 1. SV. Kontroll. Merker nå at det var utrolig kjekt! Har ny fastlege nå :(

Jeg betalte vel ca 1300,- på Volvat i Bergen (da kunne jeg komme inn allerede dagen etter jeg ringte, men jeg valgte å vente et par uker). Jeg valgte å bestille tidlig ul fordi jeg hadde en ma i uke 16 i forrige svangerskap (og når jeg da kom på sykehuset fikk jeg vite at fosteret hadde vært dødt i flere uker, så jeg orket ikke tanken på å gå og tro at alt var bra denne gangen også, også hadde det kanskje ikke vært det) og fordi jeg ville vite om det var 1 eller 2 inni der :) Heldigvis stod alt bra til denne gangen - jeg og sambo fikk se en aktiv liten krabat med bankende hjerte da jeg var på ul 10+2 <3

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Her har ikke legen ul apparat, og vi må reise et stykke, pluss ha henvisning fra lege for å komme til.. Så her må vi bare vente..! Og håpe at jordmor finner hjertelyd ved kontroll i uke 14.. :-)

Jeg fikk ul pga blødning i uke 6.
10+5 var jeg på privat ul. Hadde gått og vært kjempe usikker på om alt var fint eller ikke ganske lenge, så jeg følte jeg bare måtte sjekke om alt var som det skulle. Vel verdt 1155kr når man blir beroliget med at alt er fint :)

Jeg var på ul da jeg var 8+0 for å sjekke at alt så greit ut, nå er jeg 9+2 og kjenner jeg vil på en ny ul i rundt uke 12-13. Er så utålmodig og tror ikke jeg orker å vente til uke 18 :P men her koster det 500kr for ul, så syns ikke det er så mye penger for å kunne få en kikk inn til spiren ;)

Kosta 100 kr her :-) var i uke 7.
Kjøpte meg doppler da, så hører Hjertelyden hjemme hver dag :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp