Tidlig UL

anekoj

Ny på forumet
Sommerfuglene <3
Igår var jeg hos verdens søteste gynekolog og fikk tidlig ultralyd og greier. Fikk ikke noe hjertelyd, men han mente at det var helt normalt siden jeg lå akkurat på grensa til å kunne høre det. I følge siste dag i mens er jeg 6+3, men han mente jeg kanskje var nesten en uke kortere pga sen eggløsning og kort lutealfase. Så da satser vi på det. Han var ikke bekymra og da er heller ikke jeg det :) i tillegg ville han passe på at jeg ble skikkelig oppfølgt under svangerskapet på kvinneklinikken av en fast lege. Så det var virkelig en positiv opplevelse :)
Fikk ultralydbilde og greier. Også fortalte vi det til mamma og stefaren min igår. Det var enorm lykke :) så igår var en herlig dag. Håper dere får fn fin dag idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Igår var jeg hos verdens søteste gynekolog og fikk tidlig ultralyd og greier. Fikk ikke noe hjertelyd, men han mente at det var helt normalt siden jeg lå akkurat på grensa til å kunne høre det. I følge siste dag i mens er jeg 6+3, men han mente jeg kanskje var nesten en uke kortere pga sen eggløsning og kort lutealfase. Så da satser vi på det. Han var ikke bekymra og da er heller ikke jeg det :) i tillegg ville han passe på at jeg ble skikkelig oppfølgt under svangerskapet på kvinneklinikken av en fast lege. Så det var virkelig en positiv opplevelse :)
Fikk ultralydbilde og greier. Også fortalte vi det til mamma og stefaren min igår. Det var enorm lykke :) så igår var en herlig dag. Håper dere får fn fin dag idag :)

Åw så hyggelig å høre <3 Fin avslutning på uka det vell :) og kan ta helg med lykkerus :)

Så trivelig å høre, ingenting er så bra som en vellykket legetime:)

Åå så koselig :) Det er samme som her det.. ifølge menstermin er jeg 6+4 i dag, men siden EL var en uke "for sen" er jeg egentlig bare 5+4 tror jeg. Men vi får se hva de sier når jeg skal på UL nr. 2 på onsdag.

Igrunn helt herlig :) veldig ålreit med leger som tar en seriøst og som virkelig gjør ditt beste for at jeg skal ha det bra :) så blir det spennende å se om sykehuset følger like godt opp- skal legges inn til tirsdag så får høre litt videre planer da :)
God helg til alle dere skjønne jenter. Her reiser vi på hyttetur :)

Back
Topp