Tidlig UL

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Har dere med partner?

Skal i uke 5/6, å er usikker om partner skal være med..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ha ultralyd når jeg er 7+1. Mannen skal ikke være med, men det er fordi han er bortreist da. Hadde han vært hjemme hadde han nok blitt med. :)

Jeg skal i morgen. Mannen har tannlegetime da, så skal ikke være med. Hadde sikkert vært med hvis ikke han hadde tannlege akkurat da..

Jeg var på ultralyd i dag. Trodde jeg var 7 uker, men var visst bare 6+3 :)

Mannen var ikke med, men han hadde vært det om han kunne..

Mannen var med når jeg var gravid i sommer.
Denne gangen tar jeg ham ikke med. Er ikke så veldig spennende siden man ikke ser så mye så tidlig.

Men på ordinær ultralyd da skal han være med :)

Jeg skal på ultralyd i uke 11, da vil jeg gjerne ha med mannen så han kan høre hjertet også :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Jeg skal når jeg er 8+5, mannen skal være med. Skal på en privatklinikk som har kveldsåpent, veldig praktisk :) Er veldig spent, håper så inderlig at det er et bankende hjerte der inne!

Noen som veit om det blir indre UL eller om man kan se fra magen i uke 9?

Jeg skal når jeg er 8+5, mannen skal være med. Skal på en privatklinikk som har kveldsåpent, veldig praktisk :) Er veldig spent, håper så inderlig at det er et bankende hjerte der inne!

Sist gang var jeg i uke 8. Da var det innvendig. I uke 12 var det utvendig :) så vet ikke helt når de klarer å se utvendig :)

Kommer an på hvordan det passer med jobben hans :)

Mann min skal ikke være me, han er på jobb .. Men den ordinære ul den 13 januar skal han være me på :)

Jeg skal på ul neste uke er da 9 uker på vei og mannen min skal være med :)

Var på UL i uke 8 og det var innvendig.
Mistet noen uker etterpå og da fikk jeg innvendig UL igjen. Da var fosteret 9+4 uker.

Kunne se armer og ben. Den halen fosteret har forsvinner vel i slutten av uke 8 så uke 9 er det jo to ben der og ikke bare en hale :D
Bankende hjerte kan man vel se fra uke 6 - 7 tror jeg :)
Tror ikke det er mye som synes utenfra på en UL så tidlig.

Mannen er med på alle graviditetskontrollene, også TUL (som er privat). Han synes det er veldig spennende å følge med :-)

Back
Topp