Tidlig UL

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Da har jeg snakket med gyn (går jo hos en til kontroller pga operasjonen min i fjor). Å fikk så beskjed om at jeg uansett skulle følges litt ekstra opp i svangerskap pga den operasjonen.
Hun sa at jeg kunne være gravid eller at det var sa i forige uke pga blødningene. Men hun hørtes positiv ut siden jeg hadde en blendahvit rfsu på mandag og en positiv rfsu i går + en positiv med 1-2 uker på clerblue i dag :)

Så nå skal jeg til UL den 28. oktober. Dette blir spennende, enten får jeg se et bankende hjerte eller ikke. Krysser alt som krysses kan for at vi finner et lite bankende hjerte <3

Hvordan operasjon gikk du igjennom, om du vil fortelle ?
Hadde selv en operasjon så skalpå tidlig UL selv.

Krysser fingrene for deg :-)

hadde farlige celleforandringer. Vet ikke hvor mye som ble fjernet, men han sa den gang at det var bra jeg ikke gikk mye lengre med dette da det kunne gått over til kreft.
Så da jeg ringte i dag så gav hun meg svangerskapskontroll med UL den 28. oktober istede for å holde på den timen jeg hadde til kontroll etter operasjon den 11. november. så hun ville ha meg dit tidligere å sa i tillegg at jeg kom til å få mere oppfølging i svangerskapet pga operasjonen

Skummelt - men godt du får tett oppfølging :-)

.. jeg hadde xu og fjernet en eggstokk. Så jeg må utelukke at det skjer igjen.

ah skjønner, det høres enda mere skummelt ut da. Bra for din del også at du får komme tidlig på UL for ikke å risikere noe

Jeg hadde også celleforandring, grad 4. Har sjekket livmorhalsen, men heldigvis ikke trengt å gjøre noe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også celleforandring, grad 4. Har sjekket livmorhalsen, men heldigvis ikke trengt å gjøre noe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så du har ikke operert til tross for celleforandringer? Fikk ikke beskjed om grad eller noe da jeg var der, bare at det var farlige celleforandringer som kunne gått over til kreft hvis jeg hadde gått mye lengre med det. Ble operert i fjor i november så skulle egentlig på 1 års kontroll etter operasjonen nå i november. Men den planen ble jo endret pga graviditet :P

Back
Topp