Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har bestilt 19. september. Det er fordi når jeg var 3+6, så viste clear blue testen 3+ (dvs at den forsøkte å si at jeg var 5 uker eller mer på vei). Så jeg er redd for tvillinger, da høy hcg kan være tegn på det Men mest av alt pga nysgjerrigheten og at det er greit å sjekke at det er noe som banker inni der
Jeg er usikker enda, om jeg skal bestille tidlig ul... Hadde tidlig ul forrige gang jeg var gravid, da så de ingenting... Så måtte tilbake uken etter, og uken etter det... Endte opp i en MA... Det var de mest grufulle ukene jeg har vært borti, og vet ikke om jeg vil det en gang til...
Jeg skal i uke 12 Også skal jeg nå på mandag, men da ser de jo ikke så mye. Men gyn villa ta det for å bekrefte graviditeten, siden jeg har gått på femar for å få eggløsning.
Jeg skal på tidlig UL 26.09, jeg vil da være 8+2. Jeg gikk kvalm og følte meg veldig gravid i flere uker etter at fosteret døde i uke 9, oppdaget uke 12. Så sykehuset lovte meg tidlig UL denne gangen, veldig betryggende Skal også bestille på Jessheim i uke 12/13