Tidlig ul?

Groer

Gift med forumet
Jeg er jo ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, da jeg ikke hadde tr etter SA før jeg ble gravid igjen.
Kan jeg da få henvisning til tidlig ul av fastlegen for å sjekke? Og sjekker de da eventuelt om alt er ok?

Jeg må ha en ul nå i uke 6-7 for å klare å roe meg, har mista 2 ganger (uke 12 og 5), så er veldig nervøs. Og vil ikke gå til uke 12 igjen før jeg finner ut at noe er galt...

Hadde tenkt å bestille privat, men kan jeg spare de pengene gjør jo ikke der noe...:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Du kan jo spørre legen? Håper virkelig det går veien for deg denne gangen :)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Skal høre med legen. Håpet på å få sjekket i løpet av neste uke, da tror jeg at jeg er ca 6++.
Koster jo 1200,- for privat, men betaler mer enn gjerne får å se at alt er ok.

Skal høre med legen. Håpet på å få sjekket i løpet av neste uke, da tror jeg at jeg er ca 6++.
Koster jo 1200,- for privat, men betaler mer enn gjerne får å se at alt er ok.

Skjønner jeg godt. Vi skal på ul neste onsdag. Betaler selv, men kostet ikke mer enn 650 kr der da

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

jeg mista omtrent samtidig med deg. fikk ikke igjen mens før ny graviditet, så legen henviste meg til tidlig ul. skal dit nå på fredag. er da mellom 5 - 6 -7 uker et sted. Når jeg mista fikk jeg beskjed fra sykehuset om at jeg kunne få tilbud om tidlig ul ved neste graviditet, så det bør jo gjelde deg også. vet ikke hvor i landet du bor, men dette var på lillehammer ihvertfall. Snakk med legen din du:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg mista omtrent samtidig med deg. fikk ikke igjen mens før ny graviditet, så legen henviste meg til tidlig ul. skal dit nå på fredag. er da mellom 5 - 6 -7 uker et sted. Når jeg mista fikk jeg beskjed fra sykehuset om at jeg kunne få tilbud om tidlig ul ved neste graviditet, så det bør jo gjelde deg også. vet ikke hvor i landet du bor, men dette var på lillehammer ihvertfall. Snakk med legen din du:-)

Ok, takk.
Det er det jeg mener å ha hørt. Bestilte nå på privat sånn for sikkerhets skyld, men fikk time først 16.aug. Men det er jo så lenge til...

Da blir det lege time til uka, så får vi se om jeg får noe videre time til ul:)

Jeg fikk nok ganske tidlig fordi legen min var usikker på om hcg skyltes rester fra forrige graviditet eller om det var nytt. HCG var på 70 når han sendte henvisning. Etter fem dager var den på over 700. så jeg vet jo at det ikke er rester. Men veldig glad jeg slipper å vente kjempe lenge. vil vite at alt er bra med frøet i magen.

Back
Topp