tidlig UL?

LilleMy86

Elsker forumet
Noen av dere som har/skal bestille time til tidlig UL?
Har faktisk gjort det nå jeg, skal ha time ca uke 11. (Vet det går greit å avbestille om man mister)
Gjorde det forrige svangerskap også, og det var veldig betryggende å få bekreftelse på at ting så bra ut.
Trodde nesten kke på at jeg var gravid før jeg så den lille skapningen på skjermen :)
Jeg syns det er så greit å sjekke at alt er ok denne gangen også, før vi offentliggjør nyheten til andre enn de aller nærmeste. :)

Jeg sa akkurat til mannen at det må vi huske! Enig med deg at det er greit å få sjekket at alt ser bra ut og om det er en eller to. Håper virkelig at det bare blir en.
Kjenner at jeg begynner å bli klar for å snakke med noen om graviditeten. Like spennende med når 3 som når 1 :)

Jeg skal. Tenkt å ta det rundt uke 10. Mistet forrige spire da den var 9 uker, men fant det ikke ut før i uke 12 så nå vil jeg forsikre meg om at alt ser fint ut... Men er selvfølgelig ingen garantier... Har ikke vært på dette før i mine tidligere svangerskap og da har alt gått fint!

Ja jeg lurer veldig på det.. Har null symptomer what so ever så blir jo ikke akkurat lite bekymret av det. Sist ble jeg dårlig før ikm og var mye kvalm, nå er det nada så derfor tenker jeg lett tanken.. Vi skal i uke 12 uansett også tenker jeg, men syns det er alt for lenge å vente så blir nok en i uke 7 i tillegg bare for å få ro i sjela. :)

Jeg skal til gynekologen min om 2 uker, og hun har ultralyd. :)

Så skal jeg ha en skikkelig ultralyd i uke 12-14.

Jeg ønsker meg en UL i uke 11-12 før vi forteller verden for det var jeg med førstemann og det var helt magisk.
Jeg ønsker at pappaen er med denne gangen så han og får se, men tror vi må ta det litt tidligere for vi trenger å fortelle det til jobben.
Jeg vil forsikre meg om at det er liv før alle får vite det.

Bestiller dere privat eller blir dere henvist?=)

Jeg vil også ha tidlig UL :-) Men hvor bestiller man det? Hos gynekolog? Eller er det andre steder?

Jeg ble henvist da jeg skulle ta ut spiralen og de lar meg komme tilbake nå uten ny henvisning! Vanlig gynekolog som har ul. Betaler bare 100 kr i egenandel.

Back
Topp